Bloglovin'

30-10-2013 22:00

Heeey,

 

Zoals je misschien al gelezen hebt op twitter, heb ik mijn blog toegevoegd op bloglovin'. Als je niet weet wat bloglovin' is? Nou dat is een geweldige site waarop je een account maakt en via dat account kun je alle blogs volgen die je leuk vindt. Dat wil zeggen dat je gelijk alle nieuwe posts van je favoriete blogs kunt lezen! Hier is ook een app van. Ik kwam bij deze app via een vriendin, en hij werkt echt super! Daarom heb ik mijn blog er ook op gezet :)

 

As you may have read on twitter, i added my blog on bloglovin'. If you don't know what bloglovin' is, it's an amazing site where you make an account and on that account, you can follow all the blogs you like. That means that you can read all the new posts of your favourite blogs emediatly! There's also an app from this. I came at this app through a friend, and it works great! That's why I added my blog to :)

 

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is wat bloglovin' is, en dat jullie er natuurlijk een account op maken ;) Als je een account hebt, volg dan snel even mijn blog ;p.

 

I hope it's a bit clear now, and i hope you all make an account on bloglovin' off course ;) If you have an account, go follow my blog quick ;p

 

Ciao,

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety