Cherry me up! Nail art

25-02-2014 14:41

Hallo allemaal!

 

Vandaag laat ik jullie een superschattige nail art zien, die perfect is voor korte nagels! Ik had toevallig net mijn nagels korter geknipt dus dit kwam super uit. Ik heb het ontwerp niet zelfbedacht, dus misschien ken je het al, maar ik heb er wel mijn eigen draai aan weten te geven. Wil je weten hoe je deze nail art maakt? Lees dan snel verder!

Cherry me up!

 

Wat heb je nodig? 

- Witte nagellak (Max nail art polish white)

- Rode en groene nagellak of verf (HEMA nr. 24 en Max nail art polish limegreen)

- Basecoat en topcoat (HEMA nr. 10 nail hardener)

- Rode rhinestones 

- Dottingtool of satéprikker

 

Hoe maak je het?

Stap 1: Lak je nagels eerst met een basecoat om je natuurlijke nagel te beschermen. Lak daarna je nagels wit.

Stap 2: Zet met de rode nagellak of verf en de dottingtool steeds twee stipjes naast elkaar, verspreid over de nagel. Dit worden jouw kersjes.

Stap 3: Teken met de groene nagellak of verf en de dottingtool twee steeltjes boven de stipjes, als een soort V op de kop, met een blaadje eraan. Nu zijn de kersjes klaar.

Stap 4: Plak op elke nagel op één paar kersjes rhinestones, zodat je 3D kersjes krijgt. Dit geeft een extra grappig effect. Nu ben je klaar!

Dit is een erg gemakkelijke en schattige nail art, voor korte en lange nagel, beginner en professional, deze nail art is geschikt voor iedereen! Ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vonden. Bedankt voor het lezen!

 

Ciao,

Sanne

 

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety