Fullofcolourchallenge

02-11-2014 21:35

Hallo allemaal!

Afgelopen week deed ik op instagram mee met de #fullofcolourchallenge van joceisinthehouse. Het leek haar leuk om wat kleur toe te voegen aan het internet en ik vond dit heel leuk bedacht en ik vind het altijd leuk om mee te doen aan challenges, dus deed ik gezellig mee. Vandaag laat ik een samenvatting zien van alle foto's die ik heb gepost.

Maandag: Roze

Roze is echt mijn lievelingskleur, daarom zijn ook de meeste van mijn spullen roze en is dit de meest gevarieerde foto haha. 

V.l.n.r: Mexx parfum, Essence free hugs, Zonnebril, Koptelefoon Silvercrest, Catrice Pinky and the Brain, Essence be berry now, armbandje uit Engeland, Max & more lipstick pretty pink.

 

Dinsdag: Rood

V.l.n.r: Essence Me & My lover, Hema 24, Wet n Wild Burgundy Frost, zelfgemaakt armbandje, Nep Icewatch en een nep tulp op de achtergrond.

 

Woensdag: Oranje

Ik heb bijna geen oranje spullen, daarom heb ik mijn oranje lakjes maar voor mijn halloween versiering gezet zodat het iets meer oranje werd.

V.l.n.r: Paris Memories nagellak, Catrice Papa don't Peach. 

 

Donderdag: Geel

En weer heb ik niet zo veel spulletjes in deze kleur. Ik heb daarom twee gele potloden uit mijn Faber-Castell doos gepaktvoor extra geelheid haha. Ik ben zo blij met deze potloden! 

V.l.n.r: Maskertje uit Duitsland, Max nailart striper, 2 Faber-Castell potloden, breekbandje

 

Vrijdag: Groen

V.l.n.r: Max nailart striper, O.P.I Shatter the scales, Essence Myskin gezichtsreiniger (deze heb ik in een reisflesje gedaan omdat de tube lek was), Blemish Mud maskertje, Max & More palette Green

 

Zaterdag: Blauw

V.l.n.r: Nep ice watch, Manhattan nagellak (geen idee welk nummer), blauwe glitters, Wet n Wild nagellak, Catrice Blue cara ciao, MUA bold blue

 

Zondag: Paars

V.l.n.r: Max nailart striper, Catrice Heavy metallilac, Essence Hello marshmallow, Essence Nailart twins 02 Julia, Manhattan Lotus effect topcoat, Paris memories nagellak, Max Nailart striper, armbandje uit Engeland, kristalsteen uit Duitsland

 

Ik vond het echt een hele leuke challenge om te doen! Je moest soms echt nadenken over de kleuren, wat je normaal niet doet. Mijn instagram ziet er nu echt uit als een kleine regenboog, en dat ziet er echt heel leuk uit!

Ik wil Jocelyn bedanken voor deze leuke challenge! De volgende keer doe ik zeker weer mee!

Volg Jocelyn's blog hier en volg haar ook op Instagram. Wil je mij volgen op Instagram? Klik dan hier.

 

Ciao,

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety