Halloween Last Minute Nailart

28-10-2014 20:15

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een hele simpele, last minute halloween nail art voor jullie. Zoals vast wel meer mensen had ik niet zo veel tijd voor een uitgebreide Halloween nail art, daarom heeft deze ook maar twee stappen! Je kunt er ook nog eens verschillende kanten mee op! Laten we snel beginnen.

 

Nodig:

- Zwarte nagellak

- Oranje nagellak

- Topcoat en basecoat

- Sponsje

Ik gebruikte MUA Pitch Black en Catrice Papa don't peach

Wat moet je doen:

Stap 1: Begin altijd met een basecoat. Het beste is om daarna al je nagels oranje te lakken. Ik had dus al mijn nagels zwart behalve mijn accentnagel, maar bij de volgende stap komt het oranje dan niet mooi uit. Wat ik deed wil ook wel, maar het duurt iets langer. Dus: Lak je nagels zoals op de foto, of lak ze allemaal oranje.

Stap 2: Neem nu je sponsje en de twee kleuren nagellak. Maak een gradient van zwart naar oranje op al je nagels, behalve je accent nagel. Op je accent nagel teken je een jack o' lantern gezicht. Maak het schoon rondom je nagels en doe er een topcoat overheen. 

Een gradient maak je door twee kleuren nagellak op een sponsje te doen (boven elkaar) een hiermee op je nagel te deppen tot het mooi is.

En dit is het resultaat:

Het ziet er echt heel grappig uit en het is heel simpel. Je kunt er zelf nog van alles aan veranderen! Doe een matte topcoat erover, maak op meerdere nagels jack o' lanterns, maak de gradient anders, allemaal manier om dit ontwerp je eigen te maken.

Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden en wat inspiratie hebben gekregen voor simpele halloween nailarts. Als je deze nail art namaakt, stuur mij dan even een foto op instagram of twitter.

Zie jullie snel!

xoxo Sanne

Reacties

Leuk

Emma 06-11-2014
Leuke blog!

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety