IK HEB JULLIE HULP NODIG + belangrijk nieuws

02-05-2015 15:45

Hoi allemaal,


Ik heb gisteren een belangrijke beslissing gemaakt over de toekomst van Nails and Cakes. Dit zal grote gevolgen hebben. Wees gerust, ik ga niet stoppen met bloggen! Ik heb namelijk besloten over te stappen op Wordpress.


Deze beslissing heeft meerdere oorzaken. Ten eerste, ik vind dat Webnode ( waar ik nu mee werk) prima werkt, maar het geeft niet de mogelijkheden die ik zoek. Ten tweede heeft Webnode een bestandenlimiet van 100 MB. Dit wil zeggen dat je niet meer dan 100 MB aan foto's op je blog kunt hebben staan, en ik heb dit limiet bijna bereikt. Ik wil liever niet foto'svan oudere artikelen moeten verwijderen, daarom stap ik over. De overstap zal niet de enige grote verandering zijn. Ik ga namelijk ook de naam van mijn blog veranderen. Nails and Cakes is te specifiek gericht. Ik post namelijk helemaal niets meer over het "cakes" gedeelte in mijn naam, en het "nails" gedeelte is tegenwoordig maar 1/3 deel van waarover ik post. Ik ben dus ook op  zoek naar een nieuwe naam. Ik heb al een ideetje wat het kan worden, maar ik weet het nog niet zeker. Daarom wil ik jullie om hulp vragen! Heb jij een leuk idee voor een nieuwe naam voor Nails and Cakes, laat het dan weten in de reacties! Het liefst iets wat niet op een specifiek onderwerp is gericht, maar alle ideeën zijn meer dan welkom!


Dit zijn echter niet alle grote veranderingen! Ik heb een grote verrassing voor jullie die ik bekend zal maken zodra ik hen overgestapt. Zijn jullie al nieuwsgierig? 


Het klinkt misschien een beetje raar, na bijna 2 jaar nu nog overstappen. Daar heb ik ook zeer lang over getwijfeld. Het lijkt zo onzinnig, maar voor mij komt het beter uit en ik heb best zin in zo'n verandering! 


Om jullie gerust te stellen: Na de overstap blijft het gewoon hetzelfde! Ik zal nog steeds over dezelfde onderwerpen bloggen, maar dan met wat extra's erbij en onder een andere naam. Alle oude artikelen zal ik ook overzetten.


Dus heb jij nog vragen of heb jij een leuk idee voor een nieuwe naam, laat het me weten! Dit kan via een berichtje in de reacties, of een mailtje naar nails.and.cakes@hotmail.com


Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ciao,

Xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety