I'M BACK!

28-04-2015 16:35

Heehooi allemaal!

 

Jaa, je leest het goed: ik ben weer terug! Een (gigantisch) lange tijd heb ik niks op Nails and Cakes gepost, en dit had meerdere redenen. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk dat ik zo lang weg ben geweest, maar vanwege school en andere dingen kon ik gewoon echt niet veel tijd hierin steken. Maar vanaf nu gaat dat veranderen! Ik zal weer proberen twee keer in de week te posten. Maar nu eerst zal ik vertellen waarom ik zo lang weg ben geweest.

 

In het vorige artikel zei ik dat ik rond eind maart weer terug zou zijn, nu is het eind april en post ik weer voor het eerst. Hoe komt dit? Nou, ten eerste had ik eind maart mijn toetsweek, en ik had het einde ervan verkeerd ingeschat. Oeps. Maar wat de meeste tijd in beslag nam, waren de musicals. Eén keer in de drie jaar voert mijn school een grote musical op. Deze wordt in 4 avonden opgevoerd, en super professioneel. Ik speelde dit jaar mee in het orkest. We begonnen met repeteren ongeveer een jaar geleden, en de laatste weken werdt het drukker en drukker. De week na mijn toetsweek hebben we elke dag gerepeteerd en cd-opnames gemaakt, ook op zaterdag. Die week daarop kwam er ook nog mijn muziektheorie examen C bij. Hier ben ik trouwens voor geslaagd, met een 8,0 , dus ik ben heel blij. En de week daarop waren de opvoeringen van de musical al. Op maandag was ik in het theater van 11:00 tot 17:00, en op dinsdags zelfs van 11:00 tot 23:00! De opvoeringen waren 's avonds, dus ik was de hele week, elke dag tot 's avonds laat weg. Twee avonden hebben we zelfs met alle medewerkers bij de chinees gegeten. Het was superleuk en één van de geweldigste weken van mijn leven! Maar nu is het toch echt afgelopen... Ik vind het super jammer, maar dit betekent wel dat ik meer tijd heb voor andere dingen, waaronder bloggen! En vooral nu de vakantie net begonnen is, heb ik weer genoeg tijd.

 

Ik heb er heel erg veel zin in om weer te beginnen! Ik heb binnenkort ook een grote verassing voor jullie... Spannend! Ik hoop jullie dus snel terug te zien!

 

Liefs,

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety