Interview met Nailnerdjess

07-03-2014 16:00
Hallo allemaal!
 
Vandaag heb ik voor jullie een interview met niemand minder dan....... Julia a.k.a Nailnerdjess! Ze is 13 jaar en blogt vooral over beauty. Haar blog is echt geweldig leuk en elke dag is er een artikel te vinden. Ze is al best beroemd onder veel meiden. Haar blog bestaat net iets langer dan een jaar en ze heeft al superveel volgers! Ik vind haar blog persoonlijk echt super. Ik raad jullie zeker aan om een keer te gaan kijken! www.nailnerdjess.com
Ik mailde Julia dus met het idee een gastartikel te schrijven of een interview te doen. Zelf vond ze een interview veel handiger, dus hebben we dat gedaan. Wil je weten wat ik haar heb gevraagd? Lees dan snel verder!
 
1. Had je veel moeite met het opzetten van je blog?
Nee, het was vrij simpel. Mijn blog stond binnen één minuut online en ik kon aan de slag! 
 
2. Heb je veel hulp gehad in het begin? Zo ja, van wie?
Ja, van mijn beste vriendin. Hulp was het niet echt want we gingen voor de grap samen product foto's maken. Daarnaast schreef zij ook wel eens gastartikelen voor mij.
 
3. Wat vonden je ouders van je blog toen je ze erover vertelde?
Heel erg leuk! Ze hadden het totaal niet aan zien komen, maar ze vonden het heel erg leuk. Meteen heel de familie moest het weten! Maar sjjjttt!! Ik was toen nog 'anoniem' dus ze mochten het van mij niet aan iedereen vertellen hoor! Haha.
 
4. Wisten er in het begin veel mensen van je blog?
Nee, vrijwel niemand behalve mijn beste vriendin (Sterre) en uiteraard ik. Maar verder helemaal niemand.
 
5. Hoe krijg je zoveel inspiratie om elke dag een artikel te kunnen posten?
Naar buiten kijken, andere blogs lezen (niet na-apen uiteraard!). Maar ik heb ook wel eens zo'n dagen dat ik geen inspiratie heb voor mijn blog. Maar dan moet je snel iets verzinnen of gewoon iets reviewen.
 
6. Ben je blij met waar je op dit moment bent?
Ja heel blij! Ik kan niet geloven dat ik al zó ver ben gekomen. Ik heb gister de 600 volgers gehaald en daar ben ik echt ontzettend trots op.
 
7. Waar zou je over vijf jaar willen zijn met je blog?
Dat ik 100.000 volgers en abonnees heb. 100.000 (of meer, haha) bezoekers per dag heb.. Dat lijkt me zo tof! Maar of dat gaat lukken... Dat vraag ik me af.
 
8. Hoe komt het dat je school zo goed met je blog kunt combineren?
Ik zorg dat eerst mijn schoolwerk af is en daarna doe ik pas mijn blog. Daarnaast doe ik bijna alles rondom mijn blog in het weekend. Maar ik moet door de weeks ook nog mijn social media, mail en al die andere dingen bijhouden. Maar ik zorg altijd eerst dat school af en klaar is. School gaat voor.
 
9. Hoe is het om zo beroemd te zijn, terwijl je nog best jong bent?
Vind je mij beroemd? Dankje, haha! Maar dat is echt heel erg leuk. Ja.. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Het is gewoon heel erg leuk en tof dat ik dat mag zijn! Dat ik een grote blog mag hebben. Dat is eigenlijk gewoon niet te geloven..
 
10. Hoe ga je om met negatieve reacties op je site (Als je die überhaupt hebt?)
Hmm.. Die heb ik inderdaad ook wel eens. En daar word ik heel vaak dan ook heel verdrietig van. Maar hey, ik ben wie ik ben en er zijn heel veel meiden die mijn blog wél leuk vinden. Zoals veel mensen zeggen, "haters zijn je grootste fans". Maar ik doe nu heel erg sterk over haatreacties, maar dat is echt niet zo hoor. Ik kan daar ook een poosje mee zitten. Maar uiteindelijk is dat allemaal maar tijdverspilling. 
 
11. Vind je het belangrijk wat anderen van je vinden?
Hmm.. Ik vind het niet zo zeer heel belangrijk, maar ik vind het wel een goed gevoel als mensen mij ook aardig etc. vinden. Dus als iemand mij vervelend vind dan pas ik me daar wel gauw op aan.
 
12. Hoe was het voor je om jezelf bekend te maken?
Heel spannend! Maar toch ontzettend leuk. Ik was heel erg bang voor heel veel haatreacties, maar gelukkig is dat tot nu toe wel meegevallen. Op school heb ik geen één reactie gehad (gelukkig) en daar ben ik heel erg blij om.
 
13. Heb je nog tips voor beginnende bloggers?
Maak je blog zoals jij bent. Doe wat jij leuk vind, zet op je blog wat jij leuk vind, wees eerlijk én heel belangrijk is doorzetten. 
 
Nog even een berichtje voor Julia:
Echt heel erg bedankt dat je dit interview met me wilde doen! Ik vind je blog echt super en je bent echt heel aardig! Nogmaals super bedankt en veel succes verder met je blog! Dat je over 5 jaar 100.000 volgers mag hebben ;)
 
Wil je Nailnerdjess ook volgen? (Zeker doen!)
Twitter: @nailnerdjess
Instagram: @nailnerdjess
YouTube: Nailnerdjess
Facebook: Nailnerdjess
Bloglovin: NailNerdjess
 
Ik hoop dat jullie dit interview een beetje leuk vonden :) Bedankt voor het lezen en tot snel!
 
Ciao,
Sanne
 
 

Reacties

Leuk!

Nailartgirl 08-03-2014
Superleuk interview!! Jullie zijn allebij superleuke meiden!!

Re:Leuk!

Beheerder Nails and Cakes 14-03-2014
Ahww dankje wel! Leuk dat je even kwam kijken!

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety