It's A Christmas Miracle #3 - Sweater Weather TAG!

12-12-2013 17:07

Hai iedereen.

 

Als eerst wil ik even zeggen: we zullen niet iedere Donderdag iets posten, alleen als er tijd is.

 

Vandaag hebben we een TAG voor jullie. Namelijk de Sweater Weather TAG. Hij is al erg vaak gedaan (vooral op YouTube) en vandaag doen wij hem dus ook :). Veel leesplezier!

 

Ik heb enkele (te moeilijke) vragen weggehaald. Dus in plaats van 13 vragen, zijn er nu 10.

 

Vraag 1:  Favoriete geurkaars tijdens de herfst?

Marije: Mijn favoriete kaars is die met de geur appel kaneel. Die van mij is van de IKEA. Hij ziet er heel schattig uit en vult je kamer ook nog eens met een heerlijke warme geur. I love it <3

Sanne: Oeff dat is moeilijk, want ik heb zelf geen geurkaarsen. Ik heb wel heerlijk ruikende geurstokjes met de geur vanille, maar als ik echt een geurkaars moest kiezen, zou ik toch echt voor de geur kaneel gaan, want die is heerlijk warm voor in de winter.


 

Vraag 2. Koffie, thee, of warme chocolademelk?

Marije: Sowieso warme chocolademelk! Ik lust geen koffie. Thee vind ik wel lekker, maar warme choco is toch echt (by far) mijn favoriet.

Sanne:  Ik lust geen koffie, maar ik drink best wel heel erg vaak thee. Warme choco vind ik echt superlekker wanneer het koud is, dus ik denk dat ik voor de hot chocolate ga, vooral die met zo'n stokje met een brok chocola eraan die je door de warme melk moet roeren. Mmmm....


 

Vraag 3: Donkere kleur lippen of winged liner?

Marije: Ik ga voor donkere lippen. Helaas kan ik echt geen winged eyeliner aanbrengen, wat ik wel erg jammer vind. Maar als je lippen er mooi uit zien en eruit springen, hoef je verder niet echt meer uit te pakken met bijvoorbeeld oogschaduw en dat vind ik fijn, omdat ik naar school niet graag heftige oogschaduw draag. :)

Sanne: Winged liner sowieso! Ik ben veel te bleek voor donkere lippen, dan lijk ik net zo'n geest ofzo. Ik ben alleen niet zo'n held in het aanbrengen van eyeliner ;)


 

 

Vraag 4: Favoriete herfst parfum?

Marije: Dit vond ik een lastige! Ik denk dat ik voor het killerqueen parfum van Katy Perry ga. Dit vind ik een erg lekkere en warme geur en ik gebruik hem vaak (nu het winter is).

Sanne: Dan ga ik denk ik toch voor Naomi Campbell. Ik heb vooral frisse parfums, dus echt een wintergeur uitzoeken was moeilijk, maar deze is best wel warm en toch ook weer fris! Precies waar ik van hou! (Hij is dan ook half leeg...)


 

 

Vraag 5: Hoeden of sjaals?

Marije: Dit is dan weer een makkelijke vraag. Persoonlijk houd ik niet zo van hoeden. Bij anderen vind ik het altijd erg mooi staan, maar bij mezelf kan ik het gewoon niet leuk vinden.. Ik ga dus voor sjaals! :)

Sanne: Ik ben gek op hoeden! Ik heb zelf een superschattige berenmuts van de C&A. Ik vind deze heel fijn, want ik krijg in de winter altijd superkoude oren, haha. Maar als het echt koud wordt draag ik ook altijd graag een sjaal hoor. ;)


 


 

Vraag 6. Favoriete herfst nagellak?

Marije: Dit vond ik ook een moeilijke vraag, daarom heb ik mijn favoriete 5 uitgekozen. Ik kon echt niet kiezen, haha! Dit zijn mijn favoriete herfst nagellakjes: Essence Vampire's Love LE in 02 Into the dark, Catrice 07 Genius In The Bottle, Gosh 567 Metallic Green, Essence Colour & Go 147 miss universe en Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect in 156 me & my lover.

Sanne: Ik heb ook maar een top 5 gemaakt, ik kwam er niet echt uit ;) Dit zijn mijn favorieten: Wet 'n wild E71523, Wet 'n Wild E71511 Burgundy Frost, Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect 156 me & my lover, Hema 11, Hema Brilliant with Diamond Powder12


 

 

Vraag 7. Skinny jeans of leggings?

Marije: Skinny jeans! Leggings vind ik ook wel mooi, maar die zijn zo moeilijk te combineren.. En bovendien, i loooove skinny jeans <3

Sanne: Ik heb ook liever skinny jeans. Ik vind leggings iets te koud voor in de winter, en vooral dan kun je ze met bijna niets combineren. Ik heb wel een paar treggings die superfijn zijn, maar die zijn dikker dan leggings.


 

 

Vraag 8. Laarzen of uggs?

Marije: Ik ga voor laarzen. Hoe leuk en warm ik uggs ook vind, laarzen vind ik toch net iets leuker. Dit komt ook omdat uggs zo duur zijn (tenminste als je de echte wil). Laarzen kunnen ook wel duur zijn, maar ik vind ten eerste dat die er duurder uitzien en ten tweede heb je daar verschillende soorten van. Laarzen voor mij dus! ;)

Sanne: Ik ga sowieso voor laarzen. Ik wil niemands smaak beledigen ofzo, maar ik vind uggs echt spuuglelijk. Het is net alsof je op sloffen naar school gaat! Ik snap wel dat ze lekker warm zijn, maar fashionable is wat anders.


 

Vraag 9 . Waarom ben jij gek op het herfst seizoen?

Marije: De gezelligheid! Lekker met een kop warme choco op de bank naar buiten kijken, waar het hard waait en de bladeren van de bomen vallen. Maar ook de sweaters, beanies en infinity-sjaals. I love fall!

Sanne: Ik vind de natuur dan prachtig! Ik houd ervan om lekker in het bos te gaan wandelen en vooral veel foto's te maken van paddenstoelen en de gekleurde bladeren. Het is ook supergezellig vanwege het koude weer. En het allerbeste aan de herfst: Mijn verjaardag ;)


 

 

Vraag 10. Is ''pumpkin spice'' de hype waard?

Marije: Persoonlijk vind ik van niet. Ik heb de pumpkin spice latte van Starbucks in de herfstvakantie geprobeerd en vond hem echt niks aan. Ik denk dat de pompoen het was, die de vieze smaak in mijn mond veroorzaakte. Blegh. 

Sanne: Ik zou het niet weten, ik lust namelijk geen koffie en ben nog maar 1 keer in mijn leven naar Starbucks geweest, toen heb ik een smoothie gehad. Dus ik zou echt niet weten hoe hij zou smaken haha.

 

Dit was de TAG dan alweer. Neem de TAG gerust over :). Hopelijk vonden jullie het leuk en tot de volgende keer.


 

 

Wat is jouw favoriete seizoen en waarom?

 

xoxo

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety