It's a Christmas Miracle #6 - Maak je kamer christmas-proof

23-12-2013 20:33

Hallo allemaal,


 

Sanne hier :) Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn kamer kerst-proof heb gemaakt. Het kostte me weinig tijd en geen geld, want alles kwam van zolder. Hopelijk breng ik jullie op ideeën om ook je kamer te versieren. Voor zover ik weet kun je bijna alles wel bij de action kopen. Laten we snel beginnen :)


 

Zo zag mijn kamer eruit voordat ik begon met versieren:


 

En zo nadat ik het had versierd:


 

Wat heb ik nou precies gedaan? Nou, ik heb ten eerste een kerstboom geplaatst. Deze heb ik bij de Intratuin gekocht vorig jaar. Hij is niet zo heel groot, dus hij past mooi op mijn bureau. In de kerstboom heb ik gewoon kerstverlichting gehangen, maar deze was zo lang dat ik de slinger helemaal onder mijn fotoplank vast kon maken. In mijn kerstboom én onder mijn fotoplank heb ik kerstballen gehangen. Dit zijn rode hartjes en zilveren dingetjes die je nu (en vorig jaar) kunt sparen bij de (Super)Coop. Ook heb ik een slinger van lint en kralen in de kerstboom gehangen.


 

Ook heb ik een schaal neergezet onder de kerstboom. Dit is supermakkelijk, het kost weinig ruimte en het staat supergezellig! Hiervoor heb kleine kerstballetjes gebruikt, een mooie schaal en waxinelichthoudertjes met natuurlijk waxinelichtjes (Ik mag geen vuur op mijn kamer, daarom gebruik ik nepkaarsjes. Deze zijn heel goedkoop verkrijgbaar bij de action). Toen ik alles had neergezet vond ik het nog wat kaal, daarom heb ik er nog een beeldje in gezet (die ik sowieso al op mijn kamer wou zetten). Ik heb geen idee waar je dit beeldje kunt kopen, ik heb het namelijk vorig jaar van mijn oma gekregen.


 


 

Als laatste heb ik de plank boven mijn bed gepimpt. Ik heb mini me een muts opgedaan en een beeldje ernaast gezet. Natuurlijk was dit nog lang niet kerstig genoeg, dus heb ik nog allemaal kerstballen onde de plank gehangen. Dit heb ik gedaan door ijzerdraadjes door het ringetje van de kerstbal te doen, dit vast te maken en de bovenkant van het draadje plat te maken zodat ik hem kon ophangen met een stukje plakband. Ik kon geen draad of kerstbalhaakjes vinden daarom maakte ik ze vast met dit ijzerdraad.


 

Het mag dan niet heel veel zijn, maar ik vind dat mijn kamer er heel gezellig uitziet zo. Er zijn natuurlijk nog véél meer manieren om je kamer te versieren, daarom heb ik even wat ideeën op internet gezocht, zodat jullie genoeg inspiratie hebben om je eigen kamer te versieren.

Hier nog wat ideeën:


 

Ik hoop dat jullie nog wat hadden aan de last-minute kerstversieringen.


 

Ciao!

xx Sanne
 

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety