It's a Christmas Miracle #7 - 2 nail arts

24-12-2013 13:51

Heey allemaal,


 

Ja mensen, dit is alweer de laatste IACM! :( We hopen dat jullie de kerst-serie leuk vonden en veel kerst inspiratie hebben gekregen. Geniet nu nog maar even van onze laatste Christmas Miracle.....


 

Vandaag laat ik jullie weer twee nail-arts zien. Ik weet dat het een beetje kort dag is, want het is al bijna kerstmis.Toch wil ik deze nail-arts nog even laten zien omdat ze niet veel tijd kosten. Kijk maar snel mee naar deze twee leuke ontwerpen!


 

Candy Cane

Voor deze nail art heb ik gebruikt:

- HEMA 24

- Max nail art polish White

- Satéprikker

- Striping tape


 

Stap 1: Lak al je nagels wit, behalve je ringvinger. Maak hier met de rode nagellak een french tip.

Stap 2: Doe random stukjes striping tape op je witte nagels. Hiervoor kun je ook plakband gebruiken, in kleine reepjes geknipt. Het is het makkelijkst om schilderstape te gebruiken, dit plakt niet heel erg.

Stap 3: Lak nu delen van de nagels rood. Niet alles, want dan krijg je een rode nagel met een paar dunne witte lijntjes. Haal de striping tape eraf, et voilá!

Stap 4: Teken met de witte lak 1 of 2 kleine zuurstokjes op je ringvinger.

Stap 5: Zet een paar schuine rode lijntjes op de zuurstokjes.

Doe een topcoat erover, en je bent klaar! Heel simpel, en heel schattig. Ik had wel een probleem met de goede witte nagellak vinden, want ik testte er drie uit, maar twee van de drie gingen eraf als je de striping tape eraf haalde. Die nagels moest ik dus overnieuw doen.


 

Glitter tree

Voor deze nail art heb ik gebruikt:

- HEMA 24

- Losse groene glitters

- Max nail art polish Lime green

- Essence Colour & Go 157 My fortune cookie

- Saté prikker

- Transparante nagellak (topcoat)

- Sponsje

- Waaierkwast

Stap 1: Lak al je nagels rood, behalve je ringvinger, maak daarop een rode french tip.

Stap 2: Doe een beetje transparante nagellak op een sponsje een maak een ombre effect op alle nagels (behalve ringvinger). Doe daarna weer wat transparante nagellak op een sponsje en dip dit in de groene glitters. Maak weer een ombre effect.

Stap 3: Maak een gouden lijntje langs de rand van de rode french tip.

Stap 4: Teken nu met de groene nagellak en een saté prikker een kerstboompje op je ringvinger. Ga hierna weer over het kerstboompje heen met transparante lak en dip gelijk daarna je nagel in de groene glitters, zodat deze aan de kerstboom blijven plakken. Neem een (waaier)kwast en veeg de overige glitters van je nagel.

Stap 5: Neem de gouden nagellak en zet een stip (of ster, als je wat professioneler bent) op de top van de kerstboom.

Doe een topcoat erover, en je bent klaar! Ik had alleen een beetje probleem met dat de glitters aan mijn handen bleven plakken, haha.


 

Dit waren ze dan! Wel heel kortdag, maar ja. Ik wil ook heel graag jullie kerst nagels zien! Stuur mij een foto op twitter : @nails_and_cakes.


 

Als laatste wil ik jullie nog even een hele geweldige, superleuke en vooral gezellige kerst toewensen!

Ciao,

Sanne
 

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety