Kamer verbouwing / Room makeover

22-10-2013 14:48

Heeyy,

 

Ik was al een tijdje van plan mijn kamer opnieuw te behangen en in te richten. We hadden het behang al gekocht en vrijdag zijn we, eindelijk, begonnen. Ik heb mijn kamer helemaal leeggehaald, op mijn kledingkast en bed na, en mijn vader heeft het behang eraf gehaald. Het is er nu wel erg kaal...

 

All the time i was planning on decorating my room again. We already bought new wallpaper and Friday we, finally, started. I epmtied my whole room, except of my closet and my bed, and my dad peeled off all the wallpaper. It's quite bare now...

 

Voordat ik mijn kamer leegmaakte: / Before I emptied my room:

Nadat ik mijn kamer had leeggeruimd: / After I emptied my room:

Druk bezig: / Work in progress

Mijn lege kamer: / My empty room:

Mijn provisorische nachtkastje: / My self-invented bedside:

 

Zoals je ziet wordt er druk gewerkt. Donderdag beginnen we met behangen, nog even wachten dus ;)

We're very busy working as you can see. Thursday we start with putting the wallpaper on, so wait a bit longer ;)

 

Donderdag post ik weer foto's van hoe het er dan uitziet. Dus tot donderdag!

Thursday i'll post photo's of how it looks like then. So till Thursday!

 

Ciao!

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety