Kamer verbouwing: vervolg / Room makeover continues...

29-10-2013 20:48

Heeeeyy,

 

Sorry dat ik die donderdag geen foto's heb gepost, maar ik had deze vakantie echt geen extra tijd. Ik had echt superveel te doen, mijn moeder was jarig, had verjaardag van een vriendin, ik organiseerde een halloweenfeest samen met een vriendin, en nog veel meer. Ik had echt maar 2 avonden dat ik niks te doen had, en ik moest ook nog huiswerk maken. Dus daarom post ik de foto's nu. Ik heb helaas geen foto's van mijn moeder die aan het behangen is, ik heb alleen foto's van hoe het er nu uit ziet, bijna klaar dus.

 

Sorry I haven't posted the foto's that thursday, i just haven't got any extra time this holiday. I had so much things to do, there was my mom's birthday, i had a party of a friend, i organized a halloweenparty with a friend, and so much more. I really had only 2 evenings when i hadn't got anything to do, and i still had to do homework. So i'm posting the pictures now. Unfortunately I have no pictures of my mum putting the wallpaper on. I only have pictures of how it looks now, when it's almost done.

 

Mijn kamer: / My room:

Yeeahh... i was doing my homework...

Yepp... that lil' me....

Made the jars myself :) How to make them will probably be on later

Still need to find a place for those things...

\

Zoals je ziet is het bijna af, er staan nog wat dingen op de gang die ik nog op mijn kamer moet zetten, maar dat doe ik later.

 

As you can see, it's almost done, there are still a few things i need to find a place for in my room, but i'll do that later.

 

 

Laat even weten wat je ervan vind :)

Let me know what you think of it :)

 

Thanks for reading,

 

Ciao,

Sanne

Reacties

Reactie

Marije 30-10-2013
AH SUPERMOOI SAN!!

Leuuuke kamer en cute lil' you!
See you tomorrow,

Loveyouu x

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety