Mijn afwezigheid op Nails and Cakes ~ XL verhaal

09-03-2015 19:06

Hoi lieve allemaal!

 

Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt ben ik de laatste tijd nogal afwezig geweest. Ik postte heel weinig en ook op Instagram en Twitter hebben jullie mij moeten missen. Hier heb ik een paar "excuses" voor, maar ja. Eigenlijk is geen excuus goed genoeg hiervoor. Toch zal ik even uitleggen wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is!

 

Mijn afwezigheid begon zo nadat Kerst was geweest. Dit probleem had ik vorig jaar ook. In de kersttijd stop ik al mijn inspiratie en creatieve ideeën in de kerstserie, dat ik daarna geen creativiteit meer over heb! Zelfs een simpele nail art komt er niet uit! Ik dacht dat een zeer korte pauze wel zou helpen, dus heb ik een tijdje niks gepost om zo eerst nieuwe ideeën te kunnen krijgen. Ook had ik vlak na de vakantie toetsweek, waardoor ik ook geen tijd had om te bloggen.

 

Laatst kwam ik erachter dat mijn nagels er heel ongezond uit zien. Eigenlijk alleen mijn linker hand. Sommige nagels zijn lang, sommige kort, en het grootste probleem: ze zijn geel. Niet kanarie geel, natuurlijk, maar gelige nagels zien er niet fris uit. Ik vond een oplossing hiervoor (nagels weken in citroensap) en begon hiermee. Dit is echter een proces wat je een paar weken moet herhalen, en aangezien ik het nog steeds druk heb op school vergat ik dit ook steeds. Daarom komt er ook geen nieuwe nail art online: Ik wil eerst mijn nagels weer gezond hebben, voordat er nagellak overheen komt. Ik heb daarom ook de afgelopen maand geen nagellakpotje aangeraakt!

 

Reden nummer 3 is een zeer domme reden eigenlijk. Maar oké, omdat ik jullie toch wat meer over mijzelf wil vertellen, kan ik dit ook net zo goed aan jullie laten weten. Ik ben al, sinds ik de eerste Lord of the Rings film heb gezien, gek op deze films. Ik heb alle films meerdere keren gezien, en ook alle The Hobbit films. Toen ik in de vakantie naar The Hobbit: the Battle of the five Armies ging, was ik zó opgewonden! Het was een geweldige film, maar iets is toen aan mij veranderd. Dit klinkt echt heel spiritueel en ernstig en zo, maar dat is het niet hoor, haha! Nou ja. Ik had nog nooit van mijn leven echt in een fandom gezeten. Ik was wel een groot fan van P!nk, maar niet dat ik zou gaan fangirlen bij alles wat ik over haar hoorde. Oké, even een vraagje. Je hebt wel van die films, bijvoorbeeld the fault in our stars, die echt heel zielig zijn en waarvan je moet huilen tijdens de film. De laatste The Hobbit film had ook zo'n zielig einde. Maar dit verdriet bleef hangen, zeg maar, dat je een week later nog steeds verdrietig kon zijn over het einde van de film. Ik ben behind the scenes filmpjes gaan kijken, ik ging plaatjes opzoeken, mensen volgen op Instagram, noem maar op. Zo ben ik dus in de fandom terecht geraakt. De laatste tijd was ook bijna het enige wat me écht vrolijk kon maken, die films, die acteurs en de mensen uit die fandom. Ook heb ik het probleem dat de meeste van mijn vrienden mijn liefde voor deze films niet deelt en waardeert, waardoor ik er ook niet over kan zeuren bij mensen. De mensen uit deze fandom zijn daarom ook goede vrienden van mijn geworden, omdat ik zo lang als ik maar wil kan doorzeuren over de films zonder dat iemand er last van heeft. Ik ben hier echt zó druk mee bezig, dat het de helft van mijn dag in beslag neemt. Niet dat ik het erg vind of zo, maar dit is dus ook een reden dat ik minder actief ben. Ik ben gewoon meer bezig met mijn fandom en mijn fanaccount, en heb daardoor ook weinig zin in andere dingen.

 

Oké, even een samenvatting: Ik ben afwezig geweest doordat ik weinig inspiratie had, geen tijd door school, mijn nagels die niet gezond zijn en mijn liefde voor Middle Earth die mijn vrije tijd in beslag neemt. Verder zijn er nog wat kleinere factoren, zoals dat ik de laatste tijd wat minder geld heb (ik heb een nieuwe mobiel gekocht) waardoor ik ook geen nieuwe producten kan kopen om te reviewen, en op één of andere manier kon ik gewoon geen zin maken om te bloggen.

 

Natuurlijk ga ik hier verandering in brengen! Ik heb een paar dingen die voorgaan, maar zodra die af zijn zal ik weer zo vaak mogelijk bloggen! Ik wil bijvoorbeeld eerst mijn tekening afmaken, waar ik al gigantisch lang mee bezig ben, omdat ik deze graag naar Lee Pace wil sturen voor zijn verjaardag (25 maart). Ook heb ik volgende week weer een toetsweek, en school gaat natuurlijk voor. Verder moeten mijn nagels dus eerst gezond zijn voordat ik weer nail arts ga posten. Ik heb nu gelukkig wel al meer inspiratie en ideeën voor volgende posts, dus dat is een goed teken!

 

Sorry dat ik jullie moest vervelen met een gigantisch verhaal wat ik net heb samengevat in een paar zinnen, maar ik wilde jullie gewoon graag laten weten waarom ik er zo vaak niet ben. Het is niet dat ik het bloggen niet leuk meer vind, of dat ik jullie niet leuk meer vind, maar er waren een paar dingen die ik op bepaalde momenten gewoon leuker vond. 

 

Zodra al mijn prioriteiten af zijn, of zodra ik extra tijd heb, zal ik weer twee keer per week gaan posten! Ik gok dat ik na de toetsweek, dus na 26 maart, wel weer tijd heb! 

 

Tot dan!

Ciao,

xoxo Sanne ♥

Reacties

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

Albertdelub 20-06-2018
The prostate is a vital a part of a male's reproductive system. It secretes fluids that assisted in the transportation and activation of sperm. The prostate gland can be found just before the rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, it is almost always really miserable and inconvenient to the patient as his urinary strategy is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate type of cancer.



Prostate infection, also referred to as prostatitis, is regarded as the common prostate-related condition in men younger than 55 years old. Infections of the prostate related are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis could be the least common coming from all forms of prostate infection. It is a result of bacteria located in the large intestines or urinary tract. Patients may go through fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by utilizing antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to alleviate the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is a condition connected with a particular defect within the gland as well as the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be a result of trauma for the urinary tract or by infections from other areas with the body. A patient can experience testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal of the prostate defect then the employment antibiotics and NSAIDs to treat the inflammation.

Non-bacterial prostatitis is the reason approximately 90% of all prostatitis cases; however, researchers have not to establish what causes these conditions. Some researchers think that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other think that intensive exercise and high lifting might cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an effective meals are important. These are some with the actions to keep your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is critical for overall health and this will also keep your urinary track clean.

2. Some studies suggest that a couple of ejaculations a week will prevent prostate cancer.

3. Eat pork in moderation. It has been shown that consuming a lot more than four meals of beef per week will heighten the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain an effective diet with cereals, vegetable and fruits to make certain sufficient intake of nutrients needed for prostate health.

The most critical measure to consider to ensure a normal prostate is usually to choose regular prostate health screening. If you are forty years old and above, you ought to choose prostate examination one or more times 12 months.

X

Moi 10-03-2015
Aaah ik waardeer je liefde voor de films wel hoor skattie

Re:X

Moi 10-03-2015
Ging mis want het staat er niet helemaal op..
Aaah ik waardeer je liefde voor de films we hoor skattie :)
Snel weer verder bloggen want je doet het super <3
Weet je wie ik ben? Moehaha

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety