My Life in Pictures ~ week 48

30-11-2014 21:00

Hoi allemaal!

Ik vind het altijd heel leuk om een kijkje in het leven van een blogger te nemen, daarom laat ik jullie vandaag een kijkje nemen in míjn leven! Ik heb geprobeerd overal foto's van te maken, maar ik vergeet het nogal vaak... De foto's gaan van maandag 24 nov. tot en met zondag 30 nov. Wil je weten wat ik doordeweeks zoal doe? Lees dan snel verder!

 

Maandag 24 nov.

Ik zat lekker in de bus op de terugweg van school. Ik ga al een tijdje met de bus naar school. Fijn! Ik had ook niet zoveel huiswerk deze week. Ik had maandag wel een biologie toets, die ging wel goed. Ik heb een 8,9! Hehe.

Mijn opa was die dag jarig, dus daar gingen we even op bezoek! Mijn moeder had dit leuke bloemstukje voor hem gekocht. Mijn opa is aan het revalideren nadat hij een nieuwe knie heeft gekregen, dus hij zit tijdelijk in een verzorgingstehuis. Ik vind het best wel gezellig daar, al die oude mensjes. Nadat we daar een tijdje hebben gezeten gingen we naar huis. Het was al best laat dus ik ben meteen onder de wol gekropen!

 

Dinsdag 25 november

Na een gewoon dagje school, zoals elke dag, had ik 's avonds saxofoon les. Wat wordt het snel donker nu zeg! Normaalgesproken is het nog helemaal licht als ik naar les ga, maar nu niet meer! In ieder geval, ik was vergeten een foto te maken bij saxofoon les, dus dit is op de fiets ernaartoe.

Toen ik thuis kwam aten we lekker aardappelen met rode bietjes en gehaktballen. Ik ben niet zo'n fan van rode bietjes, maar de gehaktballen die mijn moeder maakt zijn zo ongelofelijk lekker! Yumm. Verder heb ik wat huiswerk gemaakt en heb ik tv gekeken en dat was het wel.


Woensdag 26 november

Dit was in de kantine op school in de pauze. We kunnen toch echt niet om school heen draaien qua foto's, want ik zit er toch meer dan de helft van de dag.

Dit was op de weg terug vanaf de bushalte naar huis. Ik had tot het 8e dus het was zo'n half 5 toen ik naar huis fietste, en het was echt al bijna helemaal donker!

's Avonds aten we pizzaburgers, want mijn broertje en ik wilden die toch wel graag uitproberen. Ze waren lekker, maar niet zo lekker als gewoon pizza.

Mijn vader was die middag nog naar de Lidl geweest, want daar hebben ze deze week allemaal muziekinstrumenten en andere dingen. Hij heeft voor mij een gitaarstandaard, een lesboek en een stemapparaat/metronoom meegenomen. Heel handig! Nu heeft mijn gitaar tenminste een mooi plekje op mijn kamer! 's Avonds heb ik nog wat tv gekeken en dat was het.


Donderdag 27 november

's Middags, na school, heb ik eerst wat huiswerk gemaakt en toen ben ik even lekker gaan oefenen op mijn gitaar. Het gaat steeds beter! Ook heb ik nog wat getekend.

Daarna ben ik heel druk geweest met de DIY van deze week: de advent kalender! Het koste wat tijd om alle papiertjes te plakken enzovoorts, maar hij is af! Ik heb nog wat YouTube filmpjes gekeken en muziek geluisterd, en toen was het al weer tijd om naar bed te gaan.


Vrijdag 28 november

Na schooltijd heb ik eerst nog orkest van de musical van school, voordat ik naar huis mag. Ik was zo kwart voor 5 thuis en toen heb ik eerst alle bladmuziek van gewoon orkest uitgezocht, want dat moest die avond ingeleverd worden. Daarna heb ik mijn tekening van donderdag afgemaakt!

's Avonds had ik eerst jeugdorkest en daarna groot orkest. Onze vereniging is niet zo groot, dus we hebben geen A- en B-orkesten. Ik was om kwart over 10 weer thuis, toen heb ik het einde van The Voice gekeken en toen ben ik naar bed gegaan, want 's ochtends moet ik er weer redelijk vroeg uit.


Zaterdag 29 november

De wekker ging om 08:15 want 's ochtends ging ik met mijn moeder shoppen. We gingen vooral heen omdat ik nieuwe schoenen moest. Mijn schoenen zijn namelijk al helemaal kapot, en ik draag ze net 2 maand. Dit komt omdat het geen echt leer is, maar synthetisch stof. Nu heb ik nieuwe schoenen gekocht in ongeveer dezelfde stijl, maar dan wél van echt leer.

Toen we thuiskwamen heb ik eerst met mijn broertje Vietnamese loempia's gehaald. Wat ben ik hier gek op! Wees gerust, ik heb ze niet alle vijf in mijn eentje opgegeten ;)

Dit is de buit van vanochtend! Ik ging erheen voor schoenen, en ik kwam terug met twee truien, twee hempjes, een broek, een peplum top, een paar wollige kniekousen en natuurlijk een paar schoenen. Flink geslaagd dus! Alles komt bij de H&M weg, behalve de schoenen. Deze zijn van Cellini (ze staan niet op de foto, alleen de doos). 's Middags moest mijn vader tennissen, mijn moeder had een high tea en mijn broertje ging bij een vriendje spelen, dus ik had het rijk alleen. Ik heb gewoon lekker aan een diy gewerkt!

's Avonds heb ik lekker zitten bloggen en ik heb Hancock gekeken. Ik vond het best een goede film! Vooral de plottwist op driekwart zag ik niet aankomen...


Zondag 30 november

's Ochtends heb ik heerlijk uitgeslapen en niks gedaan. Tegen het eind van de middag heb ik met mijn ouders lekker een wandeling gemaakt in het bos. Mijn broertje kon niet mee, want hij had te veel huiswerk. Ik, daarentegen, had helemaal geen huiswerk! Lekker! Ik heb wat foto's gemaakt in het bos, maar het is al bijna winter dus het mooie van de herfst is er al wel bijna af.

Eén van de weinige foto's die goed gelukt is. Models: mijn ouders. Ik vond het lekker, weer eens even een wandelingetje maken.

's Avonds gingen we weer op bezoek bij mijn opa. Hier valt niet zoveel over te vertellen, haha. Toen we thuiskwamen hebben we eerst gegeten en toen hebben we eerst Passenger 57 afgekeken, want die opname hadden we nog. Daarna hebben we verder gekeken naar Die Hard with a vengeance, want die opname hadden we óók nog. Ondertussen heb ik lekker dit artikel geschreven.


Dit was een groot deel van mijn week in foto's verteld. Ik weet dat mijn leven niet heel spannend is, maar ik hoop dat jullie het wel leuk vonden om een keer mee te mogen kijken.

Willen jullie vaker een My life in pictures zien?

Ciao!

xoxo Sanne


Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety