New in: Accessoires van Allthemusthaves en JWLZ

10-11-2014 19:32

Hallo allemaal!

 

Ik heb afgelopen week twee superleuke accessoires binnengekregen, en die ga ik vandaag aan jullie laten zien! Kijk je mee?

 

All the musthaves

www.allthemusthaves.com is een superleuke webshop waar allerlei mooie horloges en sieraden worden verkocht, voor bijna niks! Hieronder zie je wat van de accessoires die te koop zijn.

Meer foto's kun je hier bekijken

Het verhaal achter All the Musthaves:

Marieke ergerde zich er heel erg aan dat webshops en winkels horloges en sieraden verkochten voor veel geld. Na wat zoeken online naar goedkopere versies vond ze er wat die ze voor zichzelf kocht. Ze kreeg er zó veel leuke opmerkingen over, dat ze besloten heeft om samen met haar nicht Judith een webshop te openen. www.allthemusthaves.com. Ook kun je hun collectie bekijken op Facebook en Instagram

Je kunt bestellen via hun Facebook account (via messenger) of via mail (bestellen@allthemusthaves.com). 

Ze vragen geen dure verzendkosten, alleen geld voor de postzegels. De accessoires worden netjes verstuurd in een luchtkussen-envelop. Zo houden ze voor beide partijen de kosten laag. Marieke: "Het is gewoon onze hobby en we hoeven er niet rijk van te worden ;-)."

Zelf heb ik ook een horloge bij deze dames gekocht, want al die superleuke spulletjes en lage prijzen zijn bijna niet te weerstaan ;). Ik kocht het world map horloge, en ik ben er helemaal verliefd op!

Ik vind hem echt zó mooi! En ik kreeg er superveel complimentjes over! Ik draag hem bijna elke dag, want hij is zó leuk. En ik heb er helemaal niet zo veel voor betaald, dus dat is al helemaal mooi. 

World Map Watch €10,-

Ik vind All the musthaves zeker een aanrader! Je vindt er zo veel leuke sieraden en horloges, voor heel weinig geld, en dat zie je tegenwoordig niet zo snel. Ik zou zeggen: Neem zeker eens een kijkje op www.allthemusthaves.com!

 

JWLZ.nl

Voor mijn verjaardag kreeg ik een paar tijdschriften cadeau, waaronder de MEIDENmagazine. Hierbij zat een kaart met €10,- shoptegoed voor JWLZ.nl! Ik had nog nooit van deze site gehoord, dus ik ging even kijken. Ze hadden veel leuke sieraden, maar niet alles was mijn smaak, tot ik deze ketting tegenkwam! 

Mijn bestelling kwam in een luchtkussen-envelop, met daarin een leuk zakje en natuurlijk de rekening en een retourbon. Op de rekening stond een zelfgeschreven tekst, wat ik echt leuk vind! Dat maakt het toch wat persoonlijker en krijg je niet het gevoel dat je 'zomaar een klant' bent.  

Maar wat zat er in het zakje......

... deze supermooie ketting! Toen ik de foto zag op de site wist ik het meteen: dit is hem! Ik had alleen pech, want hij was uitverkocht! Dus ik heb een tijdje gewacht en elke dag de site gechecked of hij al was aangevuld, en eindelijk! Dinsdag heb ik hem kunnen bestellen! De donderdag erna kreeg ik een mailtje dat hij was verzonden en zaterdagmiddag lag hij in mijn brievenbus.

Ik vind vooral de verdikkingen in de ketting mooi, dat is net wat anders dan normaal. Ik ben echt heel blij met deze ketting!

Necklace Debi €14,95

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankoopjes te bekijken en een kijkje gaan nemen op deze leuke sites, want ze zijn echt de moeite waard!

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety