New in: Bestelling bij miniinthebox.com

07-02-2015 21:29

Hoi allemaal!

 

Aangezien ik een nieuwe mobiel had gekocht, wilde ik ook wel graag wat leuke hoesjes voor erbij. Ik heb al vaker op miniinthebox.com gekeken, want de hoesjes daar waren altijd geweldig leuk en super goedkoop. Helaas verkochten ze geen hoesjes voor mijn mobiel. Nu kon ik dus eindelijk hoesjes bestellen! Wil je zien wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan snel verder!

 

Mijn bestelling was nog best wel snel binnen. Er stond dat het 10-20 werkdagen zou duren, maar hij kwam al na 7 werkdagen! Dat was dus 5 dagen eerder dan ik hem verwachtte. Fijn!

Mijn bestelling was goed verpakt in aparte zakjes. Voor wat ik ervoor betaald had, vind ik dit prima!

Het eerste hoesje staat op de site als zon kokospalm patroon achterkant van de behuizing voor de iPhone 4 / 4s. Wat verzinnen ze toch altijd weer prachtige namen. Not. Ik vind dit wel het mooiste hoesje die ik heb besteld. Hij is stevig en de print is er mooi opgedrukt. Ook vind ik de transparante zijkanten heel mooi. Het enige nadeel is dat ik hem niet kan gebruiken. Hij past namelijk niet doordat ik het ringetje van mijn fisheye lens om mijn camera heb geplakt, en dat maakt één kant te dik waardoor het hoesje niet blijft zitten. Heel jammer! Eigenlijk had ik het wel verwacht, en daarom heb ik ook maar één hardcase besteld.

 

Hardcase voor iPhone 4/4s €1,83

 

Het tweede hoesje heet de gelukkig ontwerp zachte hoes voor iPhone 4 / 4s. Het is een mooi roze wolken hoesje waar 'Be happy' op staat. Ook deze heeft transparante zijkanten, wat ik heel mooi vind. Het hoesje past mooi rondom mijn mobiel en blijft goed zitten. Helaas is de print er niet helemaal goed opgedrukt, waardoor je allemaal streepjes ziet. Jammer, maar je merkt hier niet zo heel veel van (op de foto wel, maar in het echt is het al veel minder erg).

Softcase voor iPhone 4/4s €2,75

 

Dit mooie hoesje heet Rose Patroon Silicone Soft Case voor iPhone 4/4S. Het hoesje is volledig wit met een mooie rozenpatroon erop. Het lijkt alsof de print er bovenop ligt, wat een heel mooi effect geeft. De kleuren zijn wel wat anders als op de foto, maar verder vind ik het een prachtig hoesje!

Softcase voor iPhone 4/4s €2,75

 

Dan het laatste wat ik heb gekocht zijn de double pearl oorbellen, hier onder de naam oorknopjes mode stud dubbele parel oorbellen sieraden voor vrouwen. Ik wilde al een hele tijd zulke oorbellen. Ik zag ze overal op internet en ik vond ze zó leuk! Eigenlijk was ik van plan nog een hoesje te kopen, hihi, maar toen zag ik deze oorbellen en ik dacht dat ik net zo goed deze kon kopen in plaats van nóg een hoesje.

 

Zo zitten de oorbellen in je oor. De achterste parel hangt wat naar onderen, dus die zie je ook goed. Die parel was wel wat groter dan verwacht, maar dat maakt niet zo veel uit. Wel zijn de oorbellen heel zwaar, dus ik kon ze maar een dagje in en de volgende dag deden mijn oren pijn en zat er aan de achterkant, rondom het gaatje, een korstje. Nu ik de oorbellen wat vaker heb gedragen heb ik daar wel minder last van. Ik vind het hele mooie oorbellen, en ze zijn van hele goede kwaliteit.

Double pearl oorbellen €1,83

Nou dit was mijn bestelling op miniinthebox.com. Ik ga daar zeker vaker dingen bestellen, want vooral sieraden zijn daar spotgoedkoop. 

Bestel jij wel eens wat op miniinthebox?

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety