Nieuwe nagellak / New nailpolish

20-10-2013 20:28

Heeeyy,

 

Ik heb vorige week een nieuwe nagellak gekocht. Ik zag hem staan, en ik kon de winkel echt niet verlaten zonder. Het is Catrice nr. 43 Miami pINK. Het is een hele mooie roze kleur met een lichte glitter erdoorheen. Hij dekt heel mooi, al bij 1 laag, en de droogtijd is best snel.

Last week I bought a new polish. I saw it and i couldn't leave the store without it. It's Catrice nr. 43 Miami pINK. It's a pretty pink colour with a bit glitter through it. It coveres really well, already in 1 layer, and the dryingtime is pretty fast.

 

Als je van mooie roze kleurtjes houdt, is dit echt wat voor jou. Het is echt een aanrader voor als je gewoon een leuk kleurtje op je nagels wilt. Voor een nail art is deze kleur niet heel geschikt vanwege de glitter.

If you like pretty pink colours, this is really something for you. It's definitely a buyer if you just want a cute colour on your nails. It just isn't good for a nail art because of the glitters.

 

Wat vind jij van deze kleur?

What do you think of this colour?

 

Ciao,

Sanne

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety