Shoplog 20-11-2013 <3 Marije

20-11-2013 18:14

Hey guys!

 

Vandaag was Sanne bij mij en zijn we samen naar de Kruidvat geweest. Hier was de 1 + 1 gratis actie en natuurlijk hebben we hier mooi gebruik van gemaakt!

Kijk snel verder voor mijn gekochte producten. :)

 

Reviews volgen nog.

 

Dit zijn alle producten die ik gekocht heb:

 

Nagellak

 

Als eerst heb ik deze nagellak gekocht. Zoals jullie wel zien was 'ie 3 euro. Ik heb hem niet uit het gewone Catrice schap gehaald, maar uit een lade met allemaal afgeprijsde producten, dat is ook de reden van de mooie, opvallende oranje sticker.. Dit is nummer 44: Mermaid My Day en zoals de naam al zegt is het een hele mooie oceaan kleur. Ik ben in elk geval erg blij met deze aanwinst.

 

Op naar het volgende nagellakje! Dit is echt een onwijs mooi lakje van L'oreal, en nu dus ook nog eens erg goedkoop. Het is een Confetti Top Coat en ik ben zó benieuwd naar dit product. We hebben deze trouwens alle 2 meegenomen. :)

 

Oogschaduw

 

Dan door naar dit prachtstuk. Het is een liquid metal oogschaduw mono van Catrice. En kijk eens hoe mooi hij is! Hij is zelfs een beetje 3D wat hem, vind ik persoonlijk, nog véél mooier maakt. De uitstraling van het product motiveert je toch vaak om een product te kopen en je snapt dan ook vast wel dat ik met deze uitstraling meteen om was. Het is nummer 020: Gold n' Roses en ik moest deze gewoon hebben!

 

 

LE Beauty Beats

 

Ik ben erg fan van Justin Bieber en toen ik hoorde dat Essence met een LE (Limited Edition) van Justin kwam wist ik meteen dat ik alles hiervan wilde hebben. 2 dingetjes had ik nog niet en die heb ik vanavond gelukkig nog even kunnen aanschaffen. De namen van de producten zijn trouwens geïnspireerd op de namen van Justin's liedjes.

 

Als eerst deze oogschaduw mono genaamd 01: Baby, Baby, Ooh! Het is een erg mooie donkerpaars en ook hier ben ik weer heel blij mee.

 

Dan nog deze lipgloss in kleur 02: Eenie Meenie. Het is een mooie zachtroze kleur die ook nog eens super gepigmenteerd is. Tja, wat moet ik hier nog meer over zeggen? Het is gewoon een supermooi product! En jullie kennen Essence, goed gepigmenteerd en ook nog eens lekker budget :)

 

Lipgloss

 

Deze XXXL shine lipgloss in een erg mooie koraal kleur wilde ik ook graag hebben. Ik hou ten eerste erg veel van koraal en ten tweede zijn de XXXL shine lipglossjes van Essence ook erg fijn en goed gepigmenteerd. I love it!

 

Mascara

 

Zelf had ik helemaal geen mascara's in het mandje gedaan en toen ik thuis kwam zag ik ineens toch een mascara in het tasje liggen. Mijn moeder had er nog 1 meegenomen waar ik haar toch wel erg dankbaar voor ben. Deze mascara is van MAX Factor en hij ziet er erg mooi uit. Wel heeft die een erg groot borsteltje, dus weet ik niet of die erg handig zal zijn voor de onderste wimpers. But we'll see!

 

Dit waren dan alweer al mijn aankoopjes. Hopelijk vonden jullie het leuk en ik zal ze zo snel mogelijk reviewen.

 

xoxo Marije

 

 

 

 

 

 

 

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety