Shoplog 20-11-2013 <3 Sanne

20-11-2013 20:04

Heeey,

 

Vandaag was ik bij Marije en zijn we samen naar de Kruidvat gegaan voor de 1+1 gratis actie. Deze gelde alleen tussen 17:00 en 20:00, dus het was ontzéttend druk, zelfs voor mijn kleine dorpje. Maarja, ik heb wel gevonden waar ik voor kwam, dus dat zit wel goed ;)

 

Essence 149 hello marshmallow!

Dit was het eerste lakje wat ik zag staan, en het viel me meteen op. Wauw, echt een mooie kleur! Het is een paars/grijze lak met een roze shimmer erdoorheen. Hij dektein 2 lagen en, zoals altijd, was de droogtijd redelijk snel. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van essence echt super! Extreem lage prijzen voor supergoede producten! Daarom kijk ik altijd graag even in het Essence schap ;) De kleur komt niet echt goed tot zijn recht op de foto, maar ik heb dan ook niet de beste camera.

€1,69

Met 2 lagen Hello marshmallow!

 

Essence 157 My fortune cookie

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie kleur goud, en ik vond hem! En ook nog eens super goedkoop. Deze kleur is goud met een shimmer. De dekking was minder als de vorige kleur. Deze dekte in 3 lagen. En de droogtijd was gewoon redelijk snel. Tja, wat valt er nog meer te zeggen?

€1,69

Met 3 lagen My fortune cookie

 

Catrice 41 Two million dollar baby

Deze is echt mooi. In het potje lijken de glitters wat meer goud, maar ze zijn toch echt zilver. Het zijn grote en kleine glitters in een transparante lak. De glitters verspreiden redelijk goed en ik had maar één laag nodig. Ik heb hem gebruikt in combinatie met Essence 149 Hello marshmallow! en dit was echt een supercombi! Ik wou het er eigenlijk niet afhalen, maar ik moest nog twee lakjes swatchen. Ik doe denk ik zometeen deze combi weer op.

€2,99

Met 1 laag Two million dollar baby

 

L'Oréal Paris Top coat confettis 916

Wooooww, deze is echt super mooi! Ik heb zo'n lakje nog niet ergens anders gezien en ik móest hem gewoon meenemen. Het is een transparante lak met een lichte shimmer, grote en kleine zwarte 'glitters' en kleine witte 'glitters'. Ook heeft hij een matte finish. Ik vind hem echt geweldig! Hij dekt meteen in één laag en de glitters verspreiden redelijk goed. Nouja, het zijn niet echt glitters, maar confetti stukjes. Een nadeel is dat het kwastje al helemaal verpest was toen ik hem opende, de haartjes stonden alle kanten op. Het was nog wel redelijk in gebruik, maar dit is echt een afknapper voor wat je ervoor betaalt. Maar alsnog ben ik superblij met dit lakje, want dit is echt one of a kind in mijn collectie. Op de foto heb ik 1 laag gebruikt. Je zult nu wel denken: 1 laag? En dan zoveel glitters? Ja, ja dat klopt. Hij dekt super in 1 laag, een tweede laag was echt too much geweest. Helaas zie je niet zo goed dat het een matte finish heeft, dit komt waarschijnlijk door de glimmende base. Ik vind de lak er hierdoor niet minder mooi op worden, want hij is echt super!

€5,99

Met 1 laag Top coat confettis

 

Dit waren mijn aankopen van vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie er wat aan hebben.

 

Ciao,

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety