Striping tape / striping tape

10-07-2013 18:06

Heyhey,

 

Ben ik weer met een nieuwe update ;) Ik ben net terug van de intertoys, omdat we een cadeau voor mijn broertje gingen halen. Hij is morgen jarig. Ik liep een beetje rond en zag opeens een pakje van 4 rollen striping tape voor maar €2,99! Die moest ik hebben. Zeker omdat ik het al op een website wou kopen waar het €1,75 per rol was. Ik ben dus zeker goedkoper uit. De striping tape bestaat uit de kleuren: Roze, donkerblauw, lichblauw en zilver met glitters. De rollen zijn allemaal 20 meter lang. Ik ga ze snel uitproberen!

 

Ciao!

xoxo Sanne

 

 

Heyhey,

 

I'm back again with a new update ;) I just went to the Intertoys, cuz we had to buy a present for my brother's birthday tomorrow. I was walking through the store, when i suddenly saw a package with 4 roles of striping tape for only €,99! I had to have that. Certainly because i wanted to buy it on a website where 1 role costs €1,75. I really bought it cheaper. The striping tape consists the colours pink, dark blue, light blue and silver with glitter. The roles are all 20 meters long. I'm gonna try them out as soon as possible!

 

Ciao!

xoxo Sanne

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety