What's in my school bag?

29-08-2014 16:30

Hallo allemaal!

 

Waarschijnlijk zijn jullie allemaal alweer naar school geweest, tenminste, ik wel. Twee weken al :( De zomervakantie ging veel te snel voorbij! Het is wel jammer dat het weer vindt dat de zomer dan ook meteen voorbij is, met al die regen. Maar goed, met dat slechte weer zit ik meer binnen, dus meer tijd om te schrijven.... ;)

 

Vandaag laat ik jullie zien wat er allemaal in mijn schooltas zit. Ik zal er maar niet te veel omheen gaan vertellen, want wat ik ga laten zien is duidelijk. Dus laten we snel beginnen!

 

Dit is dus mijn tas. Het is een eastpak, zoals je kunt zien, en hij heeft een soort van vervaagde, verlichte stad als print. Deze tas heeft een groot vak en een voorvakje. Ik laat eerst zien wat ik in mijn voorvakje heb.

In mijn voorvakje zit nooit zo heel veel. Ik heb mijn broodtrommel, mijn portemonnee, een kleine haarborstel en wat lipbalm inzitten. Dit is echt mijn favoriete lipbalm! Er zit honing doorheen en het maakt je lippen superzacht. (Purol Bee lipbalsem, verkrijgbaar op internet en bij de drogist)

 

Nu het grote vak. Als eerste heb ik natuurlijk mijn boeken in mijn tas, en mijn etui. Mijn etui is van MTV.

De inhoud van mijn etui: Potloden, pennen, gekleurde pennen, markeerstift, gum, schaar en typp-ex.

Dan mijn agenda. Deze heb ik gekocht bij de Action. Heel goedkoop, want ik gebruik hem toch niet zoveel en hij is heel schattig. Ook vind ik het fijn om een kladblok mee te nemen. Als ik dan een keer mijn schrift ben vergeten hoef ik geen blaadje uit een ander schrift te scheuren. Soms moet je ook heel snel meeschrijven en dan wordt het bij mij bijna onleesbaar, dus dan schrijf ik mee op een kladblaadje en schrijf het daarna netjes over in mijn schrift.

Dan zijn we alweer bij het laatste onderdeel aangekomen: mijn rekenmachines. Je zult wel denken: waarom heeft ze er twee? Nou, voor wiskunde moet ik een grafische rekenmachine hebben (links) en voor biologie, natuurkunde en scheikunde mag ik die niet gebruiken, maar moet ik een gewone hebben. Lekker handig weer.

 

Dit was dan de inhoud van mijn schooltas. Er zit op zich niet zoveel in, en al helemaal niks interessants, haha, maar ik wilde het toch even laten zien. Sorry dat de foto's zo raar belicht zijn, maar het was al donker aan het worden dus ik moest bijschijnen met mijn bureaulamp en soms de flits gebruiken, dus het ziet er best vaag uit soms haha.

 

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk :)

Ciao,

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety