Gratis persoonlijke logo's: zelfontworpen!

28-02-2014 16:47

Hallo mensen!

 

Dit is alleen even een tussenartikel, het echte artikel komt later vandaag of morgen.

 

Zoals jullie misschien hebben gezien heb ik een nieuwe header op mijn blog en een nieuwe blogfoto. Dit heb ik allemaal zelf ontworpen en ik vondt het leuk om te doen. Zo leuk dat ik ook logo's voor Marije heb ontworpen. 

 

De logo's:

 

Jullie zullen nu wel denken: 'Wat moeten wij hiermee?' Nou, ik vind het echt superleuk om te doen, daarom bied ik aan om logo's te ontwerpen voor jullie! Heeft u (net) een blog of een bedrijf en wilt u een persoonlijk logo voor op uw site/twitter/facebook/enz..? Neem contact met mij op en ik ontwerp een logo voor u! Nu de grote vraag: Wat kost dit? Helemaal niets! Het enige wat ik ervoor terugvraag is dat u mij vermeldt op uw site enz. als ontwerper en blogger. Dus wilt u ook een helemaal persoonlijk, zelf ontworpen en gratis logo? Mail dan naar dit adres: nail.polish.addict@hotmail.com U krijgt binnen 24 uur antwoord, en het logo ontvangt u binnen 72 uur. Het logo wordt als afbeelding verzonden, dus u kunt er alles mee doen wat u wilt: als twitter profielfoto gebruiken, op uw site plaatsen of zelfs laten drukken (niet via mij)!

 

Als u contact met mij opneemt voor een logo, wilt u dan zo vriendelijk zijn hierin te melden: de te gebruiken kleuren, naam van het bedrijf/blog, slogan en extra dingen die u graag wilt terugzien in het ontwerp.

 

Dus voor geheel gratis zelfontworpen logo's: neem contact met mij op nail.polish.addict@hotmail.com

Zie jullie snel!

 

Ciao,

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety