IK BEN OVERGESTAPT!

06-05-2015 14:23

Hoi allemaal!

 

Ik heb heel erg belangrijk nieuws voor jullie! Vanaf vandaag (6 mei) ben ik officieel overgestapt op Wordpress! In mijn vorige artikel had ik het al deels uitgelegd waarom ik wilde overstappen, maar voor diegene die het nog niet gelezen heeft zal ik het nog een keer vertellen.

 

Ik werk dus nu met de site Webnode.com. Dit heeft een hele tijd prima voor mij gewerkt, maar nu ik wat meer wil met mijn blog en iets serieuser wil bloggen heeft dit vele nadelen voor mij. Ten eerste: ik kan niet bijhouden of iemand een reactie achterlaat, dus die zie ik meestal pas twee weken later. Ten tweede: Het bestanden limiet op deze site is 100 MB en deze heb ik bijna bereikt, en ik wil geen foto's van oude artikelen verwijderen, want dat vind ik zonde. Ten derde: De lay-outs enz. zijn heel erg beperkt. Wordpress heeft voor mij gewoon veel meer voordelen!

 

Dit zijn dus de redenen dat ik over wil stappen naar Wordpress. Maar ik ga niet alleen overstappen, ik ga ook de naam van mijn blog veranderen! Dit komt omdat ik de naam Nails and Cakes niet heel erg professioneel vind en het past niet echt meer bij de onderwerpen waarover ik post. Het "Cakes" gedeelte in de naam komt helemaal niet meer aan bod, en het "Nails" gedeelte is maar 1/3 van wat ik bespreek. 

 

Maar wat is nou de nieuwe naam van Nails and Cakes? Nou, de nieuwe naam is....

*tromgeroffel*

Bottle of Happiness!

 

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik stop met Nails and Cakes, want ik eigenlijk zet ik Nails and Cakes voort onder een andere naam. Ik ben de afgelopen vier dagen druk bezig geweest met de lay out van Bottle of Happiness en het overzetten van al mijn oude artikelen.

 

Dit is dus het allerlaatste artikel wat ik zal posten op nails-and-cakes.webnode.nl. Je kunt mij nu vinden op www.bottleofhappiness.wordpress.com. Daar zal ik ook de verdere links naar mijn Instagram en Twitter enz. opzetten. 

 

Ik hoop jullie allemaal weer te zien op bottleofhappiness.wordpress.com. Ik heb ook een hele grote verassing voor jullie klaar staan daar...

 

Tot ziens!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety