It's a Christmas Miracle #4 ~ The christmas tag!

23-12-2014 19:00

Hoi allemaal!

 

Omdat het al zoooo dichtbij kerst is, doe ik vandaag de christmas tag. Hierin vertel ik jullie wat over mijn leukste kerstervaringen en ideeën! Kijken jullie mee?

 

Wat is je favoriete kerstliedje?

Ik ben altijd al van de oude kerstliedjes geweest. Ik had altijd een cd van 'christmas with the stars' en dat waren dan liedjes die ik wel ken gezongen door mensen waar ik nog nooit van gehoord had, die blijkbaar wel beroemd waren ooit. Eén van mijn favorieten daarvan was Jingle Bell Rock, die vind ik nog steeds geweldig gezellig om naar te luisteren. Eigenlijk vind ik bijna alle kerstmuziek wel leuk.

 

Wat is je favoriete kerstfilm?

Ik ben echt gek op de film 'a Christmas Carol'! Ik heb praktisch alle versies gezien, de originele, de modernere (scrooged), de muppets versie, en ze zijn allemaal even leuk! 

 

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Ik heb verschillende dingen op mijn verlanglijstje staan, waaronder de sims 4 en een capo voor mijn gitaar. Maar wat ik het liefst wil is een mooi wit oogpotlood.

 

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Ik varieer elk jaar wel een beetje tussen looks, maar dit jaar ga ik voor een simpele champagne kleur op mijn ooglid, donkerder bruin in mijn crease, wat eyeliner en mascara en een mooie donkere lipstick.

 

Wat draag je het liefst tijdens de kerst?

Ik draag het liefst een jurkje of rokje, want dat geeft zo'n chic gevoel. Met een mooi paar pumps voel ik me helemaal feestelijk.

 

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Nou, het liefst allebei! Eerst helemaal los gaan in de sneeuw, sneeuwpoppen maken, sneeuwballengevechten houden, tussen de sneeuwvlokken dansen (ja, echt) en daarna lekker bijkomen met een heerlijke kop warme choco!

 

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Mijn ideale kerst is een witte kerst! Eerst komen we samen met al mijn familie en gaan we leker zelfgemaakt eten eten. Vervolgens gaan we onder de kerstboom zitten en delen we cadeautjes uit. Daarna spelen we spelletjes tot midden in de nacht luisterend naar kerstliedjes en warme choco drinkend.

 

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Op kerstavond moet ik met mijn orkest optreden op de kerstzangdienst in de kerk. Eerste kerstdag vieren we bij mijn opa en oma. Alle familie van één kant komt dan en we nemen allemaal eten mee wat we zelf hebben gemaakt. Op tweede kerstdag komt mijn opa bij ons om te gourmetten en 's avonds doen we cadeautjes.

 

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Jammer genoeg hebben wij een nepboom. We hadden altijd een echte, maar dat vonden mijn ouders niet handig meer, vanwege alle rondslingerende naalden enzo, dus hebben we een echte gekocht. Hij lijkt wel heel echt!

 

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

In die in de woonkamer zitten paarse, zilveren en witte ballen. In de in mijn kamer zitten rode ballen.

 

Wat is je favoriete kerstsnack?

Wat ik het lekkerst vind om te eten met kerst, is ijs! Lekkere viennetta of ander schepijs!

 

Kerst is echt één van mijn favoriete tijden van het jaar, daarom vond ik het ook super leuk om deze tag in te vullen! Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om te lezen als ik het vond om te schrijven!

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety