Mijn favoriete muziek

18-10-2014 11:00

Hallo allemaal!

 

Vandaag ga ik jullie laten horen wat voor muziek ik leuk vind. Klinkt een beetje afgezaagd, maar ik heb een iets andere smaak dan de meeste mensen van mijn leeftijd. Daarom leek het mij leuk om daarover te vertellen.

 

Ik luister meestal naar dezelfde bands en zangers en dan luister ik hun albums echt heel vaak achter elkaar. Gek genoeg gaan ze mij niet vervelen. Naast die bands vind ik ook heel veel liedjes van 'nu' leuk, de liedjes die overal op de radio te horen zijn. Ik ga jullie zo 10 nummers geven die ik de laatste tijd veel luister, dan zul je al wel snel merken wat ik mooie nummers vind.

 

Onder elke naam van een lied zit de link naar het youtubefilmpje.

 

P!nk ~ I'm not dead

Dit is een redelijk oud nummer, maar echt een van mijn favorieten. Het is gewoon zo goed geschreven en haar stem is zo geweldig.

 

Alter Bridge ~ Waters rising

Mooi nummer, goede zanger en prachtige tekst.

 

You + Me ~ Capsized

Dit nummer is nog maar net uit, maar ik ben er helemaal verliefd op. You + Me is een duo gevormd door P!nk en Dallas Green, en hun stemmen klinken zo mooi samen! 

 

Alter Bridge ~ Cry of Achilles

Ja, weer een nummer van Alter Bridge. In dit nummer zit een soort pauze tussen het couplet en het refrein, en, geen idee waarom, ik kan echt genieten van die pauze. Het klinkt gewoon zo mooi en het past zo mooi in het lied. En het lied zelf is ook geweldig, natuurlijk.

 

Meghan Trainor ~ All about that Bass

Het is en blijft een supervrolijk nummer. Ook de clip ziet er superleuk uit en maakt me telkens weer happy.

 

Magic ~ Rude

Dit is gewoon zo'n chill nummer, ik blijf het leuk vinden. 

 

Jessie J ~ Bang Bang

Ook weer zo'n supervrolijk nummer wat niet gaat vervelen.

 

P!nk ~ Stupid Girls

Dit nummer is erg leuk en de tekst is eigenlijk gewoon grappig. Ook zit er een diepere betekenis achter, wat het nog mooier maakt. En het is P!nk dus ja.

 

The Script ~Six degrees of seperation

The Script vind ik echt heel mooi, hun nummers zijn altijd heel diep en met een leuke melodie.

 

Bastille ~ These Streets

Ik vind dit zo'n mooi nummer, het heeft gewoon zo'n mooi ritme en de leadzanger heeft zo'n geweldig mooie, aparte stem. Het blijft mooi om naar te luisteren.

 

Zoals je misschien wel hebt gemerkt zitten er meerdere nummers van P!nk en Alter Bridge in, daar ben ik namelijk enorm fan van. Ongeveer 4 jaar geleden begon ik P!nk leuk te vinden en sindsdien heb ik al haar albums plus alle live albums en ik ken de helft uit mijn hoofd. Ze is echt een enorm voorbeeld voor me. Ze leerde me dat ik me niks moest aantrekken van anderen en gewoon mezelf moet zijn. Ze is ook een echte powervrouw. Ze is 35 jaar, heeft een prachtig dochtertje en een stem die het dak eraf slaat. Ik vind het echt superknap en ik blijf genieten van haar nummers.

P!nk en haar dochter Willow (Disclaimer)

 

Mijn vader luistert al sinds ik weet naar rockmuziek, en dat pik ik dan ook wel een beetje op. Vroeger vond ik het maar niets, maar nu ben ik enorm fan van Alter Bridge. Het is een supergoede rockband met super goede artiesten. Ik ben gek op hun diepe teksten, hun goede beats en de geweldige gitaarsolos. Ik kan nou eenmaal enorm genieten van gitaarsolos.

Alle Alter Bridge bandleden, drummer is onduidelijk (Disclaimer)

 

Dit was dus een lijstje met mijn favoriete muziek. Ik hoop dat jullie mij hierdoor nog een beetje meer leren kennen. 

 

De koptelefoon op de foto bovenaan heb ik gekocht bij de Aldi voor €9,99 en hij doet het echt heel goed. Het is een knalroze SilverCrest koptelefoon, en ik ben er echt heel blij mee.

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety