Nagellaktag

01-03-2014 11:37

 

Hallo mensen!

 

Vandaag heb ik een nieuwe TAG voor jullie: de nagellaktag. Ik vond hem online en hij was perfect voor mij, aangezien ik gek ben op nagellak. Laten we snel beginnen!

 

Vraag 1: Hoeveel lakjes telt jouw stash?

Ik heb even geteld, en mijn stash bestaat uit 87 lakjes.

 

Vraag 2: Van welk merk bezit jij de meeste lakjes?

De meeste lakjes zijn van Essence en daarna komen Catrice en Hema. Ook heb ik heel veel lakjes van de action.

 

Vraag 3: Wat is de meest voorkomende kleur in jouw stash?

Daarvoor moet ik toch even mijn swatchbook pakken.... Zoals het in mijn swatchbook staat is het roze, maar daaronder vallen ook de nude tinten. Als ik echt alleen de roze lakjes ga tellen, is paars toch wel meer. Dus ik heb geen idee van welke ik er meer heb, haha.

 

Vraag 4: Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ik heb alleen geen mooie donker groen, die moet ik nog eens kopen. Ook heb ik weinig crème finishes in mooie kleuren. Daar wil ik er graag wat meer van.

 

Vraag 5: Welke nagellak draag je het meest?

Nou, meestal draag ik nail arts dus dan heb je veel verschillende kleuren, en ik gebruik bijna nooit dezelfde nagellak in opeenvolgende nail arts. Maar de nagellak die ik het meest heb gebruikt, is dan toch Essence 106 free hugs.

Essence 106 free hugs

 

Vraag 6: Van welke lak blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?

Ik heb van die lakjes van de intertoys die ik heb gekregen toen ik 8 was ofzo. Ze zaten in zo'n make-up doos. Ze zijn heel lelijk en ik gebruik ze nooit, maar ik houd ze erin zodat mijn stash groter lijkt haha.

 

Vraag 7: Gebruik je base- en topcoat?

Ja, altijd, behalve als ik lakjes swatch, dan gebruik ik ze meestal allebei niet omdat ik dan meerdere lakjes swatch en dan duurt het nog langer.

 

Vraag 8: Stempel je liever of doe je nail-art uit losse hand?

Ik heb wel een stempelsetje, maar ik gebruik het nooit. Ik vind het veel origineler als je iets zelf maakt dan wanneer je van zo'n stempelplaatje doet. 

 

Vraag 9: Houd je van glitters en shimmers of heb je liever een crème lak?

Voor alleen een lakje op mijn nagels ben ik gek op glitters en shimmers, maar voor nailart zijn crème lakken veel handiger. Als ik in mijn stash zou kijken zou ik toch meer glitters en shimmers tegenkomen denk ik. Daarin heb je gewoon zóveel variatie!

 

Vraag 10: Voel je je kaal zonder nagellak?

Nou dat ligt eraan, als ik een hele tijd nagellak heb gedragen en ik haal het eraf dan voel ik me wel even kaal. Maar als ik een tijdje geen nagellak draag voel ik me helemaal niet zo. Ook als ik eventjes nagellak swatch en ik haal het er weer af voel ik me nog niet zo zeer kaal.

 

Vraag 11: Welke nagellak draag je op dit moment?

Nou, nu eigenlijk niets, ik heb net mijn nagellak eraf gehaald en ga straks nieuwe op doen.

 

Vraag 12: Hoeveel lakjes heb je in totaal deze week gekocht?

Geen één! Knap hè?

 

Nou, dit was dus de nagellaktag. Hopelijk zijn jullie wat wijzer geworden over mijn stash en smaak qua nagellak.

 

Ciao,

Sanne

 

Deze tag is overgenomen van Jolien Nail Art

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety