New in: Zomer schoenen

02-05-2015 15:30

Hoi allemaal!

 

Afgelopen woensdag ben ik met mijn moeder het dorp in geweest, langs verschillende winkels. Zo kwamen we ook uit bij de Scapino. Daar heb ik twee paar leuke zomerschoenen gekocht, voor een heel zacht prijsje! Vandaag laat ik deze aan jullie zien, kijken jullie mee?

 

Dit eerste paar is, net als de andere trouwens, van het merk Emilio Luca x. Ze lijken verdacht veel op All Stars, maar dan veel goedkoper. Ze hebben een mooie zwarte bloemenprint, erg vrolijk voor in de lente en zomer. Ze hebben vrij dikke en stevige zolen, wat fijn loopt. Ik vind ze zelf heel fijn zitten en ze zien er heel leuk uit! Vooral leuk te combineren met een basic outfit, zodat de schoenen echt het middelpunt van de aandacht zijn!

Emilio Luca x sneakers

€17,99 in de aanbieding / €24,99 normaal

 

Het laatste paar is ook van Emilio Luca x. Het zijn mooie zomer sandaaltjes. Ik wilde al lange tijd zulke sandalen, en toen ik deze zag staan, wist ik meteen dat ik ze moést hebben! Ze zitten zeer comfortabel en hebben een minuscuul hakje. Erg leuk te combineren met een fleurig jurkje!

Emilio Luca x Sandalen

€24,99

  

Nou, dit waren dan mijn nieuwe zomer schoenen. Als je op zoek bent naar nog een leuk paar, raad ik je aan bij de Scapino te kijken. Ze hebben daar heel veel mooie schoenen voor kleine prijsjes! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik spreek jullie heel snel, met zeer belangrijk nieuws!

Ciao,

Xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety