Old Nailart Ideas #1

16-11-2014 20:04

Hoi allemaal!

Mijn liefde voor nagellak is een aantal jaar geleden ontstaan, toen ik een paar Nailart filmpjes op YouTube vond. Ik was dan ook dagenlang bezig om mooie ontwerpen te bedenken, die ik uittekende in mijn Nailart-boekje. Dit boekje gebruik ik nu nog steeds als nailart-boekje, swatchboekje en als planner voor mijn blog. Ik bladerde laatst weer eens door dit boekje en bedacht me dat ik wel eens mijn oude nailart ideetjes opnieuw kon gaan maken. De eerste van deze serie laat ik jullie vandaag zien.

Dit is het ontwerp wat ik vandaag ga laten zien, natuurlijk wel een beetje aangepast. Nou moet je je niet gaan verbeelden dat ik vroeger goed was in dingen bedenken, nu trouwens ook niet, dus dit wordt niet het mooiste ontwerp ooit en de volgenden zéker niet. Maar goed, kijk je mee naar wat ik ervan gebrouwen heb?

Dit zijn de kleuren die ik voor deze look heb gebruikt: Essence 109 off to miami! en Pieces Matt Grey. Verder heb ik gebruikt: Een basecoat, een topcoat en een dun kwastje/satéprikker. 

De stappen zijn op zich niet zo moeilijk. Lak je nagels eerst met een basecoat en dan in de gewenste kleuren. Neem, als je nagels droog zijn, een dun kwastje of satéprikker en teken met de andere kleur steeds kleiner wordende vierkantjes vanuit één hoek van je nagel. Hoeveel vierkantjes je doet en in welke positie moet je zelf weten, maar ik vond dit wel mooi.

Hierna heb ik nog de bovenste rand (langs mijn nagelriem) recht gemaakt, zodat het beter past bij de vierkantjes.

 

En dit is het resultaat! Ik vind het nog best wel schattig, en de kleuren staan mooi bij elkaar! 

Hopelijk vonden jullie mijn vage ideetjes van vroeger een beetje leuk. Vergeet niet: als je iets van mijn namaakt of iets dergelijks zou ik het super vinden als je het mij liet zien op twitter of instagram!

Twitter: @nails_and_cakes

Instagram: @nails.and.cakes

 

Probeer jij ook wel eens oude ontwerpen na te maken? 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety