Review Essence

05-09-2014 16:30

Hoi allemaal!

 

Vandaag review ik 2 lakjes van Essence voor jullie. Een hele oude en een nieuwere, ook heb ik een simpele nailart voor jullie die met deze lakjes kan worden gemaakt.

De lakjes die ik ga reviewen zijn Essence 36 Enchanted Fairy van de oude collectie, en Essence Nail art twins 02 Julia.

 

36 Enchanted Fairy

Enchanted Fairy is een heel licht paars/roze tint met een paarsgrijzige shimmer. Het is een erg mooie, simpele kleur. Hij dekt in twee lagen en is binnen 1-2 minuten aanraak droog. Ik heb hem van mijn moeder gekregen, aangezien zij bijna geen nagellak draagt. Dit lakje is dus al weet ik veel hoeveel jaar open, en hij lakte nog perfect! Ik verwachtte een hele dikke, stroperige lak maar hij was zó dun, dat hij net nieuw leek! Ik ga dit lakje zeker vaker gebruiken!

Na 1 laag Enchanted Fairy

Na 2 lagen Enchanted Fairy

Twee lagen in kunstlicht

Twee lagen in zonlicht

 

 

02 Julia

Julia is een supermooie glitter topcoat. Hij bestaat uit grote en kleine paarse glitters. Ook zitten er wat holografische glitters tussen. Hij droogt best snel en hij is zó mooi! Ik heb dit lakje vorig jaar een keer gekocht met een 1 + 1 gratis actie, maar nog nooit gebruikt. Ik wilde hem altijd gebruiken maar ik wist nooit hoe ik er een nailart van kon maken. Echt zonde want het is zo'n mooie topcoat! Hij hoort dus eigenlijk samen met de andere nailart twins, maar ik vond het het niet waard om die ook te kopen, en erg vind ik het niet, want hij staat zó mooi samen met Enchanted Fairy! Wauw! Dit is echt één van mijn favoriete topcoats!

Één laag Julia over twee lagen Enchanted Fairy (In kunstlicht)

 

Nu ik jullie wat over de producten heb verteld, zal ik jullie een héle simpele nail art laten zien. 

Ik begon met een basecoat (zoals altijd). Daarna lakte ik al mijn nagels met twee lagen Enchanted Fairy. Toen dat droog was heb ik op mijn duim en ringvinger 3 lagen Julia aangebracht en op de andere vingers een soort gradient met Julia. Dit heb ik gewoon gedaan door met het kwastje op mijn nagel te stippen en steeds iets van de kwast af te vegen aan de rand van het potje, zodat je steeds minder glitters op je nagels plaatst. Deze nailart is heel simpel en staat heel leuk. Het kan met alle soorten nagellak gedaan worden, als je een mooie base kleur hebt en een mooie glittertopcoat die mooi samengaan, dan kun je er bijvoorbeeld dit mee doen!

 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en misschien een beetje inspiratie hebben opgedaan. Tot de volgende keer dan maar!~

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety