Review HEMA Moisturizing Lipstick + Verjaardag!

06-10-2014 20:44

Hoi allemaal!

 

Het artikel is wat later, sorry hiervoor, maar het heeft ook een reden. Ik was namelijk vrijdag jarig en had bijna het hele weekend mensen over de vloer. Supergezellig natuurlijk en ik heb veel cadeaus gekregen, waaronder deze HEMA Lipstick die ik vandaag ga reviewen. Je zult wel denken: Sanne reviewt make-up? Wat? Normaal gebruik ik niet zo veel make-up, maar ik wou nog een keer een mooie lipstick hebben, en die heb ik ook gekregen! Vandaag wil ik jullie deze dus laten zien en vertellen wat ik ervan vind. Laten we snel doorgaan met de review!

 

De lippenstick belooft goed te dekken en je lippen zacht en soepel te houden. 

Ik heb kleur 10. Dit is een licht roze shimmery lipstick, hij lijkt zo nog best fel.

Nou dit ziet er al best goed uit! Hij geeft best veel kleur af en de shimmer is heel mooi te zien.

Wauw! Deze lipstick vind ik mooi! Hij is niet zo fel als je verwacht had, wat ik juist wat mooier vind. De shimmer is goed te zien en de kleur is redelijk dekkend, vooral voor de kleine prijs die je betaalt. Na ongeveer 3 à 4 uur moet je het even bijstiften, vooral als je veel hebt gegeten of gedronken. Voldoet deze lipstick aan de eisen? Ik vind van wel! Hij dekt best goed en mijn lippen voelen niet uitgedroogd aan. Een prima lipstick dus!

De Moisturising Lipstick is te koop bij de HEMA voor €3,- in meerdere kleuren.

 

Dit was de, nogal korte, review over mijn eerste goede lipstick. Trust me, ik word vast beter in make-up reviews schrijven, geef me gewoon wat tijd, haha. Ik hoop dat jullie dit misschien een beetje handig vonden. Tips zijn altijd welkom, want ik moet nog een goede manier vinden om dit soort reviews te schrijven.

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Joe

Marije 28-10-2014
Het is supergoed hoe je deze review hebt geschreven hoor. Mooie swatch foto's en ook een foto van de lipstick op je lippen. Je zou nog dupes kunnen zoeken in winkels dan ga je bijvoorbeeld kijken bij Essence of Catrice of er een lipstick is die hier op lijkt en daar maak je dan in de winkel swatches van, maak je even een foto van en zet je die er bij zodat mensen weten welke er op lijken. Dan is je artikel alweer wat langer, dit hoeft natuurlijk niet maar zou wel kunnen als je dus een iets langer artikel wilt. Verder vind ik het artikel super goed, een review hoeft ook niet altijd lang te zijn, als de benodigde informatie er maar in staat en dat staat hier in dus het is gewoon een top en perfect artikel :)! Xx mar

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety