Shoplog Action + Reviews

05-11-2014 23:00

Hallo allemaal!

Het is best wel lang geleden dat ik een shoplog heb gedaan, want meestal koop ik niet meer dan één product, en daar kun je moeilijk een heel artikel over schrijven. Maar anderhalve week geleden ben ik naar de action geweest met mijn moeder en ik was een beetje aan het neuzen tussen de make-up spulletjes. Ik wilde nog even tussen de A-merk nagellak kijken, maar toen viel mijn oog op een stel andere dingen. Ik heb dit keer meer make-up dan nagellak gekocht, kun je het je voorstellen? 

 

Sally Hansen Xtreme wear

Toen ik dit lakje zag, wist ik meteen dat ik hem moest hebben. Hij zag er zó perfect uit voor de feestdagen! Ik heb nummer 600 Spark in the Dark uitgezocht.

Dit is een hele mooie glittertopcoat met zwarte en gouden glitters in allerlei vormen en grootten. Het geeft een supereffect voor de feestdagen. De kleine glitters verspreiden goed, maar het kost wat moeite om een paar grote glitters op je nagels te krijgen. De lak is iets dikker waardoor hij niet supersnel droogt, maar ook niet langzaam.

Sally Hansen Xtreme Wear 600 €0,99

 

Max Factor lipstick

Ik heb voor mijn verjaardag de hele mooie HEMA moisturising lipstick gekregen. Hier was ik echt verliefd op, en ik  heb verder bijna geen lipsticks dus ik was op zoek naar nog een mooie kleur. Laat ik nu net zo'n mooie lichte tint bij de Action vinden. Dit is de Maxfactor lipstick in kleur 620 Valentine Rose.

 

De verpakking vind ik heel mooi met het matgoud aan de binnenkant. De swatch op mijn hand blies me echt omver: hij dekte zó goed! Op mijn lippen is het een mooie lichtroze tint met een roze/zilver shimmer/glans. Hij glijdt over mijn lippen als boter en hij dekt best goed. Ook de velletjes blijven redelijk onzichtbaar. Ik ben fan!

MaxFactor lipstick €1,99

 

Max&More lipstick duo

Ik zag deze setjes lipsticks liggen en ik had er al veel goeds over gehoord. De kleuren die er tussen zaten waren echter niks voor mij, want ze waren allemaal te donker. Totdat ik dit setje vond! Deze bestaat uit de kleuren Candy Floss en Pretty Pink.

Candy Floss is een soort koraal-achtige kleur en Pretty Pink is een felle roze kleur. Op de swatches dekken ze niet echt slecht, maar ook niet super. Beide kleuren laten nogal de velletjes zien en ze verdelen niet helemaal mooi. Maar ja, wat wil je dan ook verwachten voor dit geld? Ik ben zeker niet teleurgesteld, want het zijn twee hele mooie lipsticks voor bijna niets. (De linkse lip-swatch is Candy Floss en de rechtse is Pretty Pink. Bij de bovenste twee foto's is dit andersom)

Max&More Lipstick Duo €0,89

 

Max&More Forrest Palette

Ik had al zo veel goeds gehoord over deze palettes, dat ik er gewoon één moést hebben! Ik koos voor het Forrest palette, omdat deze samen met het helemaal bruine palette de enige beschikbare bij ons waren, en in deze zit bruin én groen, dus dan heb je allebei.

Dit zijn alle kleurtjes, het zijn er maar liefst 28! De swatches zijn in dezelfde volgorde. De twee linker plaatjes is de linker helft van het palette (het bovenste plaatje) en de rechter plaatjes is de rechter helft. Op elke arm zijn 7 kleurtjes geswatcht.

Omdat het zoveel kleuren zijn kunnen we natuurlijk niet over elke kleur wat vertellen, daarom vertel ik even globaal. Wat mij opviel was dat vooral de matte kleuren wegvielen op mijn huid, er kwam bijna geen pigment van af! En een paar lichte kleuren hadden hetzelfde, dus van de donkere kleuren verwachtte ik ook niet zoveel. Ik zat fout. De donkere kleuren gaven geweldig pigment! Ik had maar een beetje nodig om een hele intense kleur te krijgen. Er waren maar 2 donkere kleuren die mij een beetje tegenvielen, maar dit palette kost ook bijna niks voor wat je krijgt!

Max&More Forrest Palette €2,50

 

Zoals je al zag heb ik dus voor minder dan €10,- best veel ingeslagen, en nog veel goeds ook! Ik ben heel erg blij met mijn aankoopjes! Hopelijk vonden jullie het leuk om weer eens een shoplog van mij te lezen!

Wat vinden jullie van mijn aanwinsten en hebben jullie ze zelf ook al geprobeerd?

 

Ciao!

Xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety