Shoplog + korte reviews

09-12-2013 19:36

Hai lieve mensen!

 

Eerst nog even dit:

Er is wat verandert in de dagen dat we een artikel posten. In plaats van Maandag en Donderdag een eigen artikel & Zaterdag (soms) een samen artikel komen er nu Maandag en Zaterdag eigen artikelen en Donderdag (soms) een samen artikel. Aankomende Donderdag kunnen jullie nu dus geen artikel van Sanne verwachten maar een samen artikel! ;)

 

Je zag het misschien al aan de titel, maar vandaag heb ik, alweer, een shoplog voor jullie! Vorige week Vrijdag ging ik nog even met mijn moeder naar de stad en kocht ik wat kleine dingetjes bij de Kruidvat. Kijk snel verder voor mijn aankoopjes. :)

 

-

 

New York Color: Smooth Skin Perfecting Primer

 

 

Ik ben al erg lang op zoek naar een goede primer. Overdag draag ik eigenlijk nooit foundation of BB-cream omdat dit niet snel in mijn kleur is en ik nou ook nog niet een heel onzuivere huid heb. Maar eigenlijk blijft mijn poeder nooit echt goed zitten. Ik wist niet waardoor dit kwam, maar een reden zou kunnen zijn dat ik geen foundation gebruikte en dus geen basis op mijn gezicht had. Omdat ik geen basis met kleur wou, ging ik op zoek naar een primer en kwam uit bij deze. Het is nogal een klus om hem te vinden omdat niet elke Kruidvat een New York Color schap heeft. Maar ik vond hem! En ben er superblij mee. Het is een fijn product die ervoor zorgt dat mijn poeder een stuk langer blijft zitten. Verder zit er geen geur aan dit product, dus je zit niet de hele dag een vieze geur mee te dragen. Nog een pluspunt is dat je hem niet voelt zitten op je huid. Eigenlijk alleen maar pluspunten dus ;). I'm in love!

 

Catrice: Defining Blush in kleur 020 Rose Royce

 

 

Toen ik voor het catrice schap stond, wist ik gewoon dat ik een van hun mooie blushes aan wou schaffen. Het zijn zulke mooie producten en er staan al erg veel positieve reviews online over deze prachtstukken. Ik heb een lichte huid en daarom moest ik ook geen donkere blush hebben. Deze lichtroze kleur is dus ook helemaal geschikt voor mijn huid. Maar toen ik hem thuis uit het tasje haalde, was hij helemaal verbrokkeld. 'Neeeee!' Was het eerste wat ik dacht. Gelukkig was daar mijn lieve moeder, en wist zij hem toch nog wat beter en mooier te maken. Het is een mooi product met een fijne structuur. Door de lichte kleur zou hij ook goed gedragen kunnen worden op doordeweekse dagen. I like!

 

Essence: Color Arts Eye Base

 

 

Eigenlijk valt hier weinig over te praten. Het is een soort vloeistof wat ervoor zorgt dat je losse oogschaduws kunt veranderen in vaste. Hij doet gewoon goed zijn werk. :)

 

Essence: Pure Skin Anti-Spot Cover Stick

 

 

Ik had al de gewone coverstick van Essence en die is erg fijn. Toen ik zag dat ze ook een anti-spot cover stick hadden wist ik zeker dat ik deze ook wilde aanschaffen. Hij is erg fijn, verbergt je puistjes, wat ook de gewone coverstick doet en zorgt er bovendien voor dat je geen extra puistjes krijgt. Nu heb ik over het algemeen niet veel puistjes, maar ik merk wel dat deze coverstick in elk geval niet voor puistjes zorgt :) Fijne structuur ook trouwens.

 

Essence: Stay Matte Lip Cream in kleur 04 Silky Red.

 

 

Ik ben erg fan van de lip creams van Essence. Ze hebben een fijne structuur en zijn erg goed gepigmenteerd. Het is een beetje een creamy structuur, waardoor hij erg fijn aanbrengt. Ja, wat moet ik hier nu nog meer over zeggen? Ze zijn gewoon súperfijn! I love it <3

 

De kleur komt niet helemaal tot zijn recht in de swatches foto, i'm sorry.

 

Dit waren dan alweer mijn aankoopjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Vergeet niet een reactie te plaatsen, zo weten wij ook of we het goed doen, of wat we eventueel kunnen veranderen ;).

 

xoxo Marije

 

 

Reacties

.

Unicorn 10-12-2013
haha leuke blog :)

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety