Stash 'm Up! #2

21-11-2013 17:04

Heeey,

 

Sanne hierrr. Vandaag laat ik jullie het eerste deel van mijn nagellak collectie zien. Mijn hele stash zal bestaan uit zo'n 4 artikels. Ik heb mijn nagellak gesorteerd op kleur, en vandaag laat ik jullie de eerste twee zien: Paars en Roze. De groep Paars bestaat uit 12 lakjes en de groep Roze uit 16 lakjes. Als ik jullie de kleuren heb laten zien kies ik mijn 3 mooiste kleuren uit en daarover schrijf ik een review met swatches. Dus neem snel een duik in mijn nagellakdoos.

 

Mijn collectie bestaat uit 73 lakjes die ik allemaal opberg in deze doos.

Dit zijn mijn paarse lakjes:

Voorste rij v.l.n.r:

- Paars lakje van de Action

- Essence 36 Enchanted Fairy

- Essence 149 Hello Marshmallow!

- Paars lakje van de intertoys

 

Achterste rij v.l.n.r:

- Paris memories 277

- Colour changing nailpolish Casuelle 3930

- Max nail art polish Lilac (Action)

- Hema 12 Brilliant with diamond powder

- Manhattan quick dry 67S

- Max nail art polish Purple (Action)

- Paris memories 268

- Catrice 800 Heavy Metallilac

Dit zijn mijn Roze lakjes:

Voorste rij v.l.n.r:

- Max long lasting (Action)

- DA nylon nailcolour 006

- Roze lakje van de Intertoys

- Casuelle French manicure base coat (Intertoys)

- Hema Nail polish .... (Ik heb geen idee welk nummer want die staat er niet op)

- Roze lakje van de Action

- Casuelle roze (Intertoys)

 

Achterste rij v.l.n.r:

- Essence 110 Modern romance

- Oriflame apricot pearl

- Essence 106 Free hugs

- Pink tease nail art pen roze (Intertoys)

- Catrice 790 The Pinky and the Brain

- Catrice 43 Miami pINK

- Max nail art polish Magenta (Action)

- Essence Nail airt cracking top coat 06 Crack me! pearly pink

- Paris memories 229 (Staat niet op de foto)

 

Mijn top 3:

1 Essence 149 Hello marshmallow!

Wauw, ik ben echt helemaal verliefd op deze nagellak. Ik heb hem sinds gisteren, maar dit is echt mijn favoriete kleur! Hij dekt in 2 lagen en de droogtijd is redelijk snel, zoals we gewend zijn van Essence. Het is een grijs/paarse lak met een roze shimmer. Hij is echt supermooi!

 

2 Essence 106 Free hugs

Deze kleur is echt prachtig. Hij dekt in 2 lagen en droogt redelijk snel. Het is een mooi lichte kleur roze. Het is geen hele bijzondere kleur, hij is gewoon heel mooi. Ik heb hem vorig jaar gekregen en toen heb ik hem meteen super vaak gebruikt, waardoor hij nu halfleeg is. Dit is dus echt wel een kleurtje wat ik opnieuw ga kopen.

 

3 Catrice 43 Miami pINK

Ik vind deze echt mooi! Het is een rood/roze lak met piepkleine roze en oranje glittertjes erin. Hij dekt in 2 lagen en droogt redelijk snel. Het was wel dunner dan ik normaal gewend ben van Catrice, waardoor hij een beetje wegloopt.

 

Dit was het eerste deel van mijn nagellak stash. Hopelijk vinden jullie het wat ;) Het is niet echt een hele grote, maar met zulke acties als gisteren bij de Kruidvat, groeit mijn collectie natuurlijk erg snel ;)

 

Bedankt voor het lezen!

Ciao,

Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety