Updates <3

20-11-2013 15:23

Hey guys!

We hebben wat kleine updates voor jullie. Nu zullen jullie wel denken: 'we'? Als jullie mijn twitter volgen zullen jullie dit al weten, maar er is een beheerdster bij gekomen. Hier vertelt ze wat over zichzelf:

 

We have some small updates for you. Now you're probably thinking: 'we'? If you follow my twitter account, you'll already know, but there's a new administrator here. Here she speaks:

 

Hey! Ik ben Marije. Ik zit bij Sanne in de klas en het leek haar leuk met meerdere mensen haar blog te beheren. De voornaamste reden hiervoor was dat ze eigenlijk niet genoeg tijd had om elke week een artikel te plaatsen. So here I am! Ik zal wat meer artikelen gaan schrijven over make-up en lifestyle. Net als Sanne ben ik 14 jaar en ben ik dol op schrijven. Ik zal waarschijnlijk alleen Nederlandse artikelen posten.

 

Hey! I'm  Marije. I'm in the same class as Sanne and it seemd fun to her if more people would manage her blog. The biggest reason for this was that she actualy didn't have much time to post something every week. So  here I am!  I'll post some extra articles about make-up and lifestyle. I'm 14 years old, just as Sanne. She'll probably post only in Dutch.

 

Sinterklaas is nog maar net in het land, maar toch hebben wij besloten binnenkort met een kerstserie te beginnen. It's a christmas miracle, zal die gaan heten en hij zal vooral kerstlooks, kerst-nailarts en do it yourselfs bevatten.

 

We decided to start a christmassession. It's name will be: It's a christmas miracle. Mostly it will be about christmaslooks, christmas-naillarts and do it  yourselfs.

 

De artikelen zullen vanaf nu ook meer over make-up en lifestyle gaan en we zijn van plan meer TAG's te doen. We hope you like it!

 

The posts will be more about make-up and lifestyle and we want to do more TAG's. We hope you like it!

 

xoxo Sanne & Marije

 

 

 

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety