What i got for Christmas 2014

30-12-2014 20:57

Hoi allemaal!

Het is al weer een paar dagen na kerst, maar ik wil toch even laten zien wat ik heb gekregen. Ik vind de 'what i got for christmas' filmpjes op YouTube altijd zó leuk om te zien! Vooral daarom heb ik nog dit artikel geschreven.

 

Normaalgesproken geven wij met kerst geen cadeautjes, maar dit jaar waren we een beetje laat met lootjes trekken voor Sinterklaas, dat we besloten de cadeautjes maar met kerst te doen. We spraken af dat mijn broertje en ik samen cadeautjes kochten voor mijn ouders, en mijn ouders voor ons. Op tweede kerst dag gingen we 's ochtends eerst gezellig ontbijten. Daarna gingen we spelletjes spelen, en de winnaar mocht een cadeautje van onder de kerstboom pakken, maar die mocht niet voor zichzelf zijn! Het was super gezellig met zijn viertjes. Maar ja, daar gaat dit artikel eigenlijk niet om, dus laten we door gaan naar wat ik heb gekregen!

 

Als eerste kreeg ik deze I love extreme volume mascara van Essence. Ik had al een tijdje een gewone mascara op mijn wishlist staan, want ik heb alleen een waterproof versie. Ik was dus heel blij met dit cadeautje!

Deze mascara heeft een groter borsteltje dan normaal, vandaar ook "extreme". Ik vind het totaal niet vervelend, zo'n groot borsteltje! Alleen lijkt het op sommige plekken alsof het borsteltje kaal is. De haartjes zijn daar super kort, heel raar!

Ik heb de mascara ook nog even voor jullie uitgetest! Ik heb één dun laagje op gedaan, en hij maakt mijn wimpers meteen veel langer! Ik vind hem heel fijn voor zo'n budget merk. (Sorry voor de wazige foto's, de camera wilde maar niet scherpstellen!)

 

Een powerbank wilde ik ook al een tijdje. Ik heb namelijk een flut mobiel (ik ben aan het sparen voor een nieuwe) die super snel leeg gaat! Heel vaak zit ik op school en is mijn mobiel al leeg tijdens het 5e uur. Nu kan ik mijn mobiel ook gewoon op school opladen! Dit is de HEMA Power Bank in turquoise, mijn lievelingskleur ;).

 

Ik kreeg ook de HEMA Fish Eye Lens. Ugh, wat heb ik vaak voor die tafel in de HEMA gestaan, twijfelend of ik deze leuke lens mee zou nemen. Ik zat altijd met zo'n gevoel dat ik hem niet zou gebruiken, of dat hij niet op mijn mobiel paste, aangezien een Samsung een vierkante lens heeft. Ik had gelijk, hij past niet op mijn mobiel. Ik ben er echter wel super blij mee, want ik ben al flink op zoek naar een goede IPhone (#marktplaats), en daar past deze lens wél op. Ook vind ik het effect van de lens superleuk en ik kan niet wachten tot ik er foto's mee kan maken!

Mijn vader had nog voor ons allemaal, behalve zichzelf (hij lust dit niet) een Toblerone reep gekocht. Mijn broertje en ik kregen de XL Variant (200 g) en mijn moeder kreeg een witte (100 g). Ja, de reep is al open. Don't judge me. Ik vind dat ik het nog lang heb volgehouden, want ik heb hem 3 dagen dicht weten te laten zitten! Dit is echt de lekkerste chocolade die er bestaat, je kunt mij hier altijd blij mee maken hoor!

 

Het CosmoGirl! Beautyboek staat elk jaar weer op mijn lijstje. Ik haal hier altijd zó veel inspiratie uit! Ik vind dat er altijd leuke tips en weetjes in staan, en ik vind het leuk om te weten wat de make-up trends van volgend jaar zijn. Niet dat ik daar dan echt in mee ga of zo, ik vind het gewoon leuk om te weten.

Deze schattige nepplantjes komen van de Action. Ik zag ze staan en ik keek mijn moeder aan: "Deze komen op mijn verlanglijstje." Nou ja, dat is dan duidelijk haha. Ik vind plantjes op mijn kamer altijd leuk, want het fleurt het geheel zo op, maar ik kan echt geen planten onderhouden. Deze mini plantjes zijn dus perfect voor mij. Ze zitten in kleine, witte, gipsen potjes en staan perfect op mijn kamer! Ik ben hier heel blij mee!

 

Nu weer een make-up artikel: Een kajal potlood van Essence in 04 white. Heel veel beautygoeroes en andere mesnen gebruikten wit oogpotlood in hun looks, om hun ogen opener te laten lijken. Ik heb redelijk kleine ogen als ik mascara op hedus dit was perfect! Ik heb hem ook voor jullie geswatcht, en hij geeft heel mooi pigment! Ik vind dit een hele fijne toevoeging aan mijn stash.

Ik had nog helemaal geen pastellakjes in mijn nagellakstash, en telkens keek ik weer verwonderd naar de pastellakjes van de HEMA: Wauw!Wat een mooie kleuren! Toch nam ik ze nooit mee, geen idee waarom eigenlijk. Toen we verlanglijstjes moesten maken, dacht ik ineens terug aan deze lakjes. Mijn ouders hebben er één voor mij uitgezocht: HEMA 442. Ik ben heel blij dat ze deze hebben gekozen, en geen paars of roze. Dat zijn dan wel mijn lievelingskleuren, maar ik heb al zó veel lakjes in paars- en roze tinten! Ook deze heb ik weer even voor jullie geswatcht. Het is een prachtige babyblauwe crémekleur. Hij droogt heel snel, maar ik had 3 lagen nodig voordat hij volledig dekte. Bij 2 lagen kon het wel, maar was hij op sommige plekken nog een beetje doorschijnend. Jammer! Maar dit weerhoud mij er niet van hem te dragen, want het is een prachtige kleur!

Als laatste kreeg ik dit überschattige doosje van mijn Opa en Oma. Deze kreeg ik eigenlijk al op eerste kerstdag, maar oké. Het doosje is echt super cute! Er zaten nog wat lekkere chocolaatjes en wat geld in. Heel leuk!

 

Ik wil hiermee niet opscheppen over wat ik allemaal heb gekregen, want zó veel heb ik nou ook weer niet gekregen. Ik wil hier alleen dankbaarheid laten zien aan de mensen van wie ik het heb gekregen en ik wil hiermee zeggen hoe blij ik met deze cadeautjes ben. 

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen! Heb jij nog wat leuks gekregen voor kerst?

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety